نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 19:08

خبرهایی درباره شلیک 30 موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی

برخی از منابع خبری گزارش داد که سی فروند موشک از جنوب لبنان بهسمت اراضی اشغالی فلسطین شلیک شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری شامگاه امروز سه‌شنبه از حملات شدید راکتی از لبنان به اراضی اشغالی خبر دادند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داد که دهها موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی فلسطین شلیک شده است. برخی از منابع، تعداد موشکهای شلیک شده را ۳۰ عدد اعلام کردند.

منابع صهیونیستی و فلسطینی لحظاتی پیش از موشک‌باران گسترده شهر عسقلان در فلسطین اشغالی خبر دادند. همزمان با ساعت پنج بعد از ظهر به وقت محلی، نیروهای مقاومت شهر عسقلان را هدف حملات راکتی قرار دادند.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جریان این حملات، چند اسرائیلی کشته شده‌اند، ولی آمار دقیقی از تلفات آنان ارائه نکرد.

ابوعبیده  سخنگوی گردانهای القسام ساعاتی پیش در پاسخ به حملات هوایی بی‌رحمانهٔ رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به‌زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد گرفت.

ابوعبیده تأکید کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

ارتش رژیم صهیونیستی در چهارمین روز عملیات مقاومت فلسطین موسوم به طوفان الاقصی، امروزجدیدترین شمار تلفات نیروهای خود را ۹۰۰ کشته و ۲۷۴۱ زخمی اعلام کرد.

این در حالی است که منابع فلسطینی شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در پاسخ  به عملیات طوفان الاقصی که از روز شنبه (۷ اکتبر) آغاز شده را ۶۸۷ شهید از جمله ۱۴۰ کودک اعلام می‌‌کنند. 

 وزارت بهداشت فلسطین نیز امروز اعلام کرد که با تشدشد حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شمار شهدای فلسطینی به ۷۰۴ تن رسیده و ۳۹۰۰ نفر دیگر هم مجروح شده‌اند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز شنبه ۷ اکتبر، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد و درگیری‌ها که تاکنون ادامه دارد، منجر به هلاکت هزاران صهیونیست شده است. رژیم صهیونیستی به اسارت دست‌کم ۱۰۰ صهیونیست به دست نیروهای مقاومت فلسطین اعتراف کرده است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534264

مهمترین اخبار ایران و جهان: