نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 10:16

جلوگیری از رکود یک مرکز خدماتی رفاهی گردشگری در کردکوی

با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان از توقف فعالیت یک مرکز اقامتی در کردکوی جلوگیری شد .

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در ادامه برنامه بررسی مشکلات واحدهای اقتصادی از یک مرکز اقامتی در کردکوی بازدید کردند .

رئیس کل دادگستری گلستان در بازدید از  این مرکز گفت: این  واحد خدماتی در خصوص بازپرداخت  تسهیلات با مشکل مواجه بود که پس از بررسی و بازدید میدانی با حضور مدیر استانی بانک عامل و مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تصمیمات مقتضی برای رفع مشکل اتخاذ گردید.

حیدر آسیابی افزود: در دادگستری گلستان، برنامه‌های ویژه ای را برای حمایت های قضایی و حل مشکلات واحدهای خدماتی و رفاهی گردشگری به منظور جذب و افزایش ماندگاری مسافران،  دنبال می کنیم.

رییس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شاخص استان در این زمینه رفع موانع حقوقی طرح گردشگری جزیره آشوراده بود که با حل آن ، زمینه برای اجرای این طرح پس ۲۵ سال ، فراهم شد.

وی گفت: همزمان با برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق خوش آب و هوای استان مانند زیارت به منظور کمک به رونق اقتصادی بومیان، تلاش برای رفع موانع  توسعه گردشگری این منطقه در قالب یک کارگروه ویژه، در حال انجام است.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550964

مهمترین اخبار ایران و جهان: