نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 11:15

شهادت مرزبان دلاور در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در سراوان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: طی عملیاتی در درگیری مرزداران هنگ مرزی سراوان با قاچاقچیان، احدی از مرزداران مجروح که پس از گذشت 5 روز به علت شدت جراحات در سحرگاه یوم جاری دعوت حق را لبیک و به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار "رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر، گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان در درگیری با معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قاچاقچیان موادمخدر در نقطه صفر مرزی، ضمن جلوگیری از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به خاک میهن عزیزمان، موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن احدی از اشرار و قاچاقچیان یک دستگاه خودرو را کشف و مقادیری قابل توجهی موادمخدر و کالای قاچاق را نیز کشف کنند.
وی افزود: در این عملیات یکی از دلاورمردان مجاهد مرزبانی به نام استواردوم "سبحان جمالی " با مقاومت جانانه در این عملیات مجروح که پس از گذشت 5 روز در سحرگاه یوم جاری به فیض عظمای شهادت نائل آمد.
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز که مردان بی‌ادعای مرزبانی در دورافتاده‌ترین نقاط مرزی، وظیفه پاسداری و حراست از مرزهای کشور را بر عهده دارند عزیزانی همچون شهید "سبحان جمالی " در راه دفاع از کیان ایران اسلامی با نثار جان خود، امنیت میهن عزیزمان را پایدار می‌کنند.
گفتنی است، شهید " سبحان جمالی " اهل و ساکن شهرستان زاهدان و مجرد می‌باشد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595664

مهمترین اخبار ایران و جهان: