نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 16:16

دولت مردمی مساله ته لنجی و قاچاق کالاهای مرتبط با آن را حل کند

امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: دولت مردمی مساله ته لنجی و قاچاق کالاهای مرتبط با آن را حل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه به تفسیر آیه ۳۷ آل عمران پرداخت و به بیان برخی از مقامات دنیایی و آخرتی حضرت زهرا(س) اشاره کرد.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای محراب خصوصاً شهید دستغیب به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره و افزود: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود با وجود همه خدماتی که به برکت نظام اسلامی به فرهنگ شد ولی باید بگویم حق فرهنگ را ادا نکردیم به تعبیر مقام معظم رهبری فرهنگ مظلوم است به وضعیت بودجه‌ها نگاه کنیم به میزان اهتمام مسئولان به امور مختلف نگاه کنیم مظلومیت فرهنگ پیداست.


 امام جمعه شهرستان پارسیان تاکید کرد: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی هرمزگان تهیه شده باید تمامی برنامه‌ها اقدامات و بودجه‌ریزی‌ها مطابق با آن انجام شود و در تخصیص بودجه برای تحقق آن خساست نورزند تا شاهد رشد و ارتقاء فرهنگ در استان باشیم.


حجت الاسلام اسماعیل نیا در بخش دیگر از خطبه تحلیلی از وضعیت خاورمیانه ارائه کرد و اظهار داشت: غرب همواره به خاورمیانه نگاه طمع آلود داشته است و سال‌هاست بدنبال خاورمیانه جدیدهستند اما جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت اجازه نداد خواب شیرین آمریکا و غرب برای خاورمیانه تعبیر شود.

این استاد حوزه ودانشگاه ادامه داد: همه تحلیلگران می‌گویند ایران و کشورهای مقاومت هارتلند و قلب جهان امروز هستند و غرب آرزوی تصرف آن را به گور خواهند برد.

 وی خاطرنشان کرد: در جنگ اسرائیل علیه مردم مظلوم و مقاوم غزه آمریکا در دادگاه وجدان تمامی بشر محکوم و رسوا شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان بیان داشت: اسرائیل از درون به خاطر اعتراضات و اختلافات در حال متلاشی شدن است و منگنه انصارالله و نصرالله از بیرون نفس رژیم جعلی و جانی اسرائیل را بند آورده است به زودی فرزندان فلسطینی بر جنازه بی‌جان و متعفن اسرائیل شادی خواهند کرد.

وی یادآور شد: نظم جدید جهانی در این سه ماه بیش از هر زمان دیده شد و خلاصه آن این است که جهان به نفع مستضعفین در حال تغییر است مستکبرین و ظالمان در نظم نوین جهانی هیچ جایگاهی نخواهند داشت.

امام جمعه شهرستان پارسیان اضافه کرد: دولت مردمی مساله ته لنجی و قاچاق کالاهای مرتبط با آن را حل کند.حدود سه سال از دولت میگذرد حرف فعالان این حرفه و مردم شهرهای ساحلی رابشنوید و ترتیب اثر دهید.

اسماعیل نیا در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت اسکله ها و جاده های شهرها و استانهای جنوبی از تعدد خودروهای شوتی زیبنده کشور مقتدر ایران و دولت مردمی نیست.

پایان پیام/۸۸۰۲۸
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598020

مهمترین اخبار ایران و جهان: