نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:35

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضوری گسترده و انبوه خواهند داشت: گفت: مردم دلبسته به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: ایران اسلامی چهارمین کشور تولیدکننده موشک و پهپاد جهان است.

وی، به پرتاب ماهواره نظامی جمهوری اسلامی به مدار زمین در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: این ماهواره، کاملاً بومی بود که به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط جوانان برومند این سرزمین ساخته شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، سپس به شرایط مختلف زندگی در دوران ستم شاهی پهلوی اشاره کرد و افزود: در آن دوران تمام امور کشور به ویژه امور فرهنگی وابسته و در خدمت آمریکا بود که این امر باعث ترویج فساد و بی عفتی در جامعه شده بود.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه به توطئه‌ها، تهدیدها و تحریم‌های صورت گرفته نسبت به ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: فشارهایی که هر کدام به تنهایی می‌توانست حکومتی را ساقط کند نتوانست در مورد ما کاری به پیش ببرند و این ایران اسلامی بود که توانست استقلال خود را حفظ کند.

وی در ادامه به وقوع زلزله اخیر در کشورهای ترکیه و سوریه اشاره کرد و گفت: در این حادثه، شاهد رفتار دوگانه استکبار جهانی به ویژه آمریکا و حقوق بشر دروغین آنها بودیم که با کارشکنی در کمک به زلزله زدگان سوریه، چهره کریه و ضدبشری خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم با حضور متراکم و انبوه و گسترده خود پیام صریحی را به دشمنان می‌رسانند مبنی بر اینکه همچنان دلبسته به نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های آن هستند.

حجت الاسلام شاهرخی، افزود: استقلال و دخالت مردم در سرنوشت خود یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که در تمام زمینه‌ها این خودباوری و استقلال و عدم وابستگی حاصل شد.

وی، بیان کرد: سیاست حاکم بر رژیم پهلوی این بود که باید علم و تجربه و شیوه زندگی و پوشش و همه چیز را باید با تقلید از غرب فرا گرفت اما ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی به این خودباوری رسیده که با وجود تمام تحریم‌ها و فشارها جمهوری اسلامی به استقلال و آزادی و عزت ملی دست یافته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، افزود: این استقلال و عزت ملی حاصل تفکر گفتمان علم و پیشرفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که مردم به طور مستقیم در سرنوشت خود دخالت دارند.

حجت الاسلام شاهرخی، ادامه داد: سیاست داخلی و خارجی رژیم پهلوی این بود که در همه زمینه‌ها باید به نظام سلطه وابسته بود اما امروز با پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال ما در عرصه‌های مختلف علمی و نظامی قابل مشاهده است و تحولات ارزشمند علمی و نظامی در کشور ایجاد شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031864

مهمترین اخبار ایران و جهان: