نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 13:13

استاندار زنجان: سپاه پاسدار اقتدار ایران است

استاندار زنجان با بیان اینکه سپاه نه تنها پاسدار اقتدار ایران بلکه مایه ایجاد این اقتدار نیز هست، گفت: سپاه در راستای محرومیت زدایی اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنحان، آیت الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج که با حضور سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج برگزار شد، اظهار داشت: اینکه می‌گویند پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن بود، مبالغه نیست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه پیروز انقلاب اسلامی برکات زیادی داشت، گفت: از همان روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی که با ماهیت دینی شکل گرفت، دشمنان به ویژه امریکا مخالفت‌های خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب با هدایت امام راحل و حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید و کسی باور نمی‌کرد که ۴۴ سال با اقتدار و قدرت ادامه داشته باشد، افزود: هدف، حضور مردم در صحنه و هدایت‌های رهبری سه مولفه‌ای هستند که در پیروزی و پایداری این نظام در طول ۴۴ سال نقش اساسی داشتند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر پا به پای آرمان‌های انقلاب حرکت کنیم به پیروزی می‌رسیم و در این راستا رهبری فرمودند که شانیت ما خدمت به مردم است، گفت: یک بعد حجنگی که دشمن آغاز کرده اقتصادی و فرهنگی و محرومیت است و قطعا با هوشیاری تمام تاکنون پیروز شده‌ایم و از به بعد هم پیروز می‌شویم.

در این در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مدیران استانی در زنجان برگزار شد، محسن افشارچی، استاندار زنجان نیز در سخنانی با بیان اینکه باور به حرکت و صبر بر این باور است که مهم بوده و سبب پیروزی می‌شود، اظهار داشت: مهم تر از باور این انقلاب صبر و استقامت در مسیر آن است و باید در طول این مسیر با تمام توان تلاش کرده و ثابت کنیم مسیری که می رویم درست است.

افشارچی در ادامه با بیان اینکه سپاه نه تنها پاسدار اقتدار ایران بلکه مایه ایجاد این اقتدار نیز هست، به عملکرد این نهاد در حوزه محرومیت زدایی اشاره کرد و ادامه داد: نصب پنل‌های خورشیدی در راستای درآمدزایی روستاییان و تولید برق و انرژی پذیر و نیز خدمات سپاه زنجان در حوزه بهداشت و درمان با خرید بیمارستان بهمن در این استان نمونه های بارز این خدمات است.

استاندار زنجان افزود: امیدواریم با همکاری و هم افزایی سپاه،بسیج و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در راستای پیشرفت کشور و محرومیت زدایی تلاش و گام‌های مهم و موثری برداریم.

پایان پیام/73021

منبع: فارس
شناسه خبر: 1027520

مهمترین اخبار ایران و جهان: