نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 21:53

غلامی: شخصیت استقلال را مقابل گل‌گهر نشان دادیم/ برخی بازی‌ها را باید به این شکل ببریم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: شخصیت استقلال را با بردن گل گهر نشان دادیم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عارف غلامی پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل گل‌گهر اظهار داشت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود و هدفش رسیدن به این عنوان است باید از برخی بازی‌های سخت به این شکل عبور کند. همیشه نباید از تیم حریف جلو بیفتیم و بازی را ببریم. برخی مواقع نیز چنین اتفاقاتی در فوتبال پیش می‌افتد. ما از گل‌گهر عقب افتادیم، اما شخصیت تیمی استقلال را نشان داده و توانستیم 2 بر یک برنده شویم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا تصور می‌کرد چنین اتفاقاتی در این بازی بیفتد گفت: از دقیقه‌ یک بازی تا زمانی که داور سوت پایان را بزند امیدوار هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اگر نتیجه را جلو هستیم آن را حفظ کنیم و اگر عقب هستیم آن را برگردانیم.

غلامی از اعتراض اعضای تیم گل گهر به داوری و بیانیه این باشگاه پس از مسابقه گفت: همیشه اعتراض به داوری وجود داشته، می‌دانید امکانات داوران هم تکمیل نیست، اما من حافظه خوبی دارم؛ خیلی سخت برخی اتفاقات سال‌های گذشته از ذهن من پاک می‌شود و از یادم می‌رود. همین داور بازی قبلی با نساجی در گذشته یک جام را از ما گرفت، نه یک صحنه پنالتی یا یک اتفاق ساده در جریان بازی. همیشه اتفاقات داوری بوده است، اما امسال به شدت از داوری ضربه خورده‌ایم. فقط به درست شدن این مسائل امیدوار هستیم.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1077864

مهمترین اخبار ایران و جهان: