نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 15:51

۴۳۰۰ فرهنگی در اردبیل اسکان داده شدند

اردبیل- معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۴ هزار و ۳۳۵ فرهنگی در قالب طرح استقبال از مسافران نوروزی در اردبیل اسکان داده شدند.

ترحم رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از روز ۲۸ اسفند تا امروز ۴ هزار و ۳۳۵ فرهنگی در قالب یک هزار و ۳۰۴ خانوار در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اردبیل پذیرش شده اند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین میهمانان نوروزی امسال به ترتیب از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و مازندران هستند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: آموزش و پرورش در ایام تعطیلات نوروزی بیشترین اسکان را انجام می‌دهد و در بین دستگاه‌های مختلف بیشترین پذیرش مسافران نوروزی را دارد.

رستمی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت دیگر ارگان‌ها می‌تواند در میزبانی خوب آموزش و پرورش تأثیرگذار باشد، تصریح کرد: نمی‌توان ظرفیت دیگر ارگان‌های استان را در این خصوص نادیده گرفت و باید از چنین ظرفیتی در راستای ایجاد لحظات به یاد ماندنی برای فرهنگیان میهمان استفاده کرد.

وی ادامه داد: استان اردبیل نیز با تمام توان خود در نظر دارد از تمام ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کند تا خاطرات خوشی را برای میهمانان نوروزی که از استان اردبیل دیدن می‌کنند، رقم بزند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه از ۲۷ اسفند ماه آماده پذیرش میهمانان نوروزی بودیم، افزود: با تجهیز ۵۶۷ کلاس درس شامل ۲۸۰ کلاس گروه «ویژه»، ۲۴۲ کلاس گروه «الف» و ۴۵ کلاس در گروه «ب» و فعالیت ۳۸۵ نفر از عوامل اجرایی پذیرش میهمانان فرهنگی از سراسر کشور در اردبیل انجام می‌شود.

رستمی گفت: علاوه بر ۱۹ پایگاه پذیرش دو مرکز آموزشی و رفاهی ما نیز در اردبیل و سرعین با ظرفیت ۵۴ تخت آماده پذیرش و ارائه خدمات به فرهنگیان هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1106264

مهمترین اخبار ایران و جهان: