نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 19:46

وجود ۳۲ واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان در بخش کشاورزی سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در سال ۱۴۰۱ از پنج واحد فناور در بخش کشاورزی این استان به ۳۲ واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان رسیدیم که امری بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عصر امروز در آیین تقدیر از برگزیدگان بخش کشاورزی استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این استان به‌ویژه شهدای جهادگر اظهار کرد: هفته جهاد کشاورزی سال جاری با شعار امنیت غذایی و گشایش در سفره مردم نامگذاری شده است.

وی افزود: موارد و مباحث مطرح شده در مورد تأمین سرمایه در گردش، ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی و تشکیل شورای کشاورزی استان سمنان که توسط تولیدکنندگان مطرح شد، پیگیری خواهیم کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: بحث الگوی کشت با ساماندهی کارگروه این حوزه و استفاده از ظرفیت نخبگان این بخش، در دستور کار قرار دارد.

قاسمی با بیان اینکه توسعه سرمایه‌گذاری و افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی زمینه‌ساز تحقق شعار سال است، گفت: ما در سال ۱۴۰۱ از پنج واحد فناور در بخش کشاورزی استان سمنان به ۳۲ واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان رسیدیم که امری بسیار ارزشمند است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1287720

مهمترین اخبار ایران و جهان: