نیوز سیتی!
19 تیر 1402 - 18:01

ارائه خدمات ۱۵ تیم پزشکی در بخش مرکزی روستای دهچال خنداب

خنداب- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: گروه جهادی مهاجر بسیج دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با ۱۵ تیم پزشکی در بخش مرکزی روستای دهچال شهرستان خنداب در حال ارائه خدمات هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله قهاری در این خصوص اظهار داشت: در ادامه اردوهای جهادی که به مناسبت اعیاد امامت و ولایت در شهرستان خنداب در حال انجام است گروه جهادی مهاجر بسیج دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با ۱۵ تیم پزشکی در بخش مرکزی روستای دهچال شهرستان خنداب نیز در حال ارائه خدمات هستند.

قهاری با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم عبادت و جهاد در راه خداست گفت: جهادگران مهاجر در عرصه‌های مختلف پزشکی، مشاوره، دندان پزشکی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، اطفال، اورولوژی و..در حال ارائه خدمات به مردم عزیز شهرستان خنداب هستند.

فرمانده سپاه خنداب اظهار کرد: متأسفانه به دلایل مختلف فقر امکانات و فقر مالی، نبود پزشکان متخصص در سطح منطقه و.. حضور این پزشکان از ضروریات و از کارهای مهم این منطقه است. در نظر داریم در دهستان‌های دیگر این شهرستان نیز پزشکان جهادی حضور داشته باشند و به مردم عزیز این منطقه خدمات ارائه دهند.

وی تصریح کرد: تیم‌های پزشکی مستقر در شهرستان خنداب در هر مرحله حداقل ۱۵۰ نفر را ویزیت می‌کنند این مسئله ادامه دار باشد تا شاهد این مسئله باشیم که بیماری‌ها مخصوصاً بیماری‌های دهان و دندان به کمترین سطح خود برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1347320

مهمترین اخبار ایران و جهان: