نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 10:07

برنامه تیم ملی تنیس روی میز تا بازی‌های آسیایی اعلام شد

ملی‌پوشان تنیس روی میز اعزامی به بازی‌های آسیایی پیش از حضور در این بازی‌ها ۵۰ روز اردوی تمرینی خواهند داشت ضمن اینکه چهار اعزام برون مرزی هم برای آنها پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تنیس روی میز از جمله تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی است. طبق آخرین مصوبه کمیته ملی المپیک، قرار است این تیم با ترکیب سه نفره متشکل از نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در این رویداد شرکت داشته باشد.

برای آماده سازی حضور در این دوره بازی‌های آسیایی، ۵۰ روز اردوی تمرینی پیش بینی شده که طی سه مرحله برگزار می‌شود. البته پیش از آغاز این اردوها، ملی پوشان تنیس روی میز در رویدادهای بین المللی شرکت خواهند داشت.

بر این اساس امیرحسین هدایی در کانتندر تونس شرکت می‌کند. سپس همراه با برادران عالمیان به کانتندر کرواسی و استار کانتندر اسلوونی اعزام می‌شود.

بعد از اتمام این رویدادها و بازگشت نمایندگان ایران، اردوهای تمرینی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در بازی‌های آسیایی به صورت رسمی آغاز می‌شود.

در فاصله میان برگزاری مراحل مختلف اردو، رقابت‌های انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود و در یک مقطع هم تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.

برنامه تمرینی و مسابقاتی پینگ‌پنگ بازان که توسط جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی و تا زمان بازی‌های آسیایی پیش بینی شده، به این شرح است:

* کانتندر تونس (۳۰ خرداد تا ۴ تیر)
* کانتندر کرواسی (۵ تا ۱۱ تیرماه)
* استار کانتندر اسلوونی (۱۲ تا ۱۸ تیر)
* اردوی تمرینی (۲۴ تیر تا ۷ مرداد)
* مسابقات انتخابی تیم ملی (۱۱ تا ۱۳ مرداد)
* اردوی تمرینی (۲۰ مرداد تا ۱۰ شهریور)
* مسابقات قهرمانی آسیا (۱۲ تا ۱۹ شهریور - پیونگ چانگ کره جنوبی)
* اردوی تمرینی (۲۰ شهریور تا اول مهر)

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی طی روزهای اول تا نوزدهم مهرماه در هانگژو چین برگزار می‌شود. مسابقات تنیس روی میز این دوره بازی‌ها از دوم مهر آغاز شده و به مدت ۸ روز (۱۰ مهر) ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1294664

مهمترین اخبار ایران و جهان: