نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 10:51

مسئول یکی از دفاتر پیشخوان الکترونیکی چهارمحال و بختیاری بازداشت شد

بازرس کل استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازداشت یکی از مسئولان دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیکی دولت، گفت: فرد مذکور با تبانی با برخی از شرکت‌های خدماتی، پیمانکاری و... اقدام به جعل ضمانت‌نامه بانکی شرکت در مناقصات و ضمانت‌نامه حسن انجام کار کرده است.

علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به بازداشت یکی از مسئولان دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیکی دولت، گفت: فرد مذکور با تبانی با برخی از شرکت‌های خدماتی، پیمانکاری و... اقدام به جعل ضمانت‌نامه بانکی شرکت در مناقصات و ضمانت‌نامه حسن انجام کار کرده است.

بازرس کل استان چهارمحال و بختیاری افزود: با هوشیاری و رصد به موقع بازرسان سوءجریان احصاشده در دستور کار قرار گرفت و با مستندسازی و جمع‌آوری سریع اطلاعات از دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و هماهنگی با مقام قضایی دستور بازداشت مسئول دفتر خدمات الکترونیکی دولت صادر شد و با حکم مقام قضایی محل دفتر کار وی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در دفتر کار نامبرده تعداد زیادی توکن شرکت در معاملات اشخاص حقیقی و حقوقی به همراه مهر شرکت‌های مختلف و اسناد مربوط به صدور ضمانت‌نامه بانکی کشف و ضبط شد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1279820

مهمترین اخبار ایران و جهان: