نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 14:38

کرمان میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور

استاندار کرمان گفت: اقدامات لازم در زمینه میزبانی مسابقات ورزشی کشوری دانش‌آموزان و فرهنگیان در کرمان انجام می‌شود تا بتوانیم میزبان خوبی برای ورزشکاران باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز چهارم تیرماه در شورای آموزش و پرورش استان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری اظهار داشت: از بودجه سال‌ جاری به ایجاد اشتغال در آموزش و پرورش استان کرمان کمک می‌کنیم.

وی بیان کرد: اقدامات لازم در زمینه میزبانی مسابقات ورزشی کشوری دانش‌آموزان در کرمان انجام می‌شود تا بتوانیم میزبان خوبی برای ورزشکاران باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: یک‌هزار و 22 مدرسه غیردولتی در استان کرمان داریم و 13 هزار نفر در این مدارس مشغول به‌کار هستند.

رضا رضایی از برگزاری مسابقات ورزشی کشور در رشته‌های مختلف ازجمله فوتسال، کشتی، شودان «تنیس روی میز نابینایان» و ورزش‌های زورخانه‌ای به میزبانی استان کرمان خبر داد و افزود: 210 هزار دانش‌آموز و 12 هزار فرهنگی در مسابقات ورزشی استان کرمان شرکت کرده‌اند. 

وی بیان کرد: میزبانی مسابقات ورزشی در زمینه افزایش زیرساخت‌ها، گسترش حمل و نقل عمومی و ارتقای فرهنگ عمومی تاثیر دارد و برنامه‌های فرهنگی و گردشگری برای ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات ورزِشی دانش‌آموزی پیش‌بینی شده است تا بتوانیم فرهنگ و هنر کرمان را به دانش‌آموزان منتقل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: به برگزیدگان کشوری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری نیز هدیه‌هایی اعطا شد تا توسعه فرهنگ و ورزش را در بین فرهنگیان شاهد باشیم.

پایان پیام/80019/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1308220

مهمترین اخبار ایران و جهان: