نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 10:51

درجه سرداری «شهید ملاشاهی» به خانواده ایشان اهدا شد

زاهدان- فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان با حضور در منزل شهید «مهدی ملاشاهی زارع» درجه سرتیپ دومی این شهید را به خانواده ایشان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز شنبه با حضور در منزل شهید مهدی ملاشاهی زارع درجه سرتیپ دومی این شهید را به خانواده ایشان اهدا کرد و گفت: ما هنوز فقدان و جای خالی این شهید را در مجموعه سپاه سلمان احساس می‌کنیم و یاد و خاطره این شهید عزیز از اذهان ما پاک نخواهد شد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی تاکید کرد: شهادت شهید ملاشاهی زارع سندی دیگر از جنایات گروهک تروریستی جند الشیطان بود که تا به ابد بر دامن آنها خواهد ماند.

وی افزود: شهادت، یک توفیق الهی است که بر هر فرد و خانواده‌ای اعطا نمی‌شود. شهادت به تعبیر مقام معظم رهبری یک مرگ تجارت گونه است، انسان هستی دنیوی خود را می‌دهد تا در ازای آن بهترین‌ها را به دست بیاورد.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: وعده الهی حق است و همان‌گونه که خداوند فرموده‌اند شهدا زنده‌اند و نزد خدا با شادی روزی می‌خورند.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: بهشت به بها داده می‌شود و قطعاً صبر و بردباری شما خانواده معظم شهدا موجب عاقبت بخیری شما خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان مصیبت و مشکلاتش به دلیل عدم توجه به این خطه در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است به طوری که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری در بخش‌های مختلف برای حل مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها صورت گرفته اما با توجه به ابعاد گسترده مشکلات، همچنان باید برای رفع آنها تلاش شود.

شایان ذکر است به دنبال اغتشاشات سال گذشته و نقشه‌های دشمن برای برهم زدن امنیت کشور، «جواد کیخا» و «مهدی ملاشاهی زارع» از نیروهای سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، روز سه‌شنبه سوم آبان ماه ۱۴۰۱ توسط اعضای گروهک معاند به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1359720

مهمترین اخبار ایران و جهان: