نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 09:50

استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی به عنوان بازوی مطالعاتی و محتوایی

رشت- مسئول قرارگاه آموزشی بنیاد ستاد اجرایی حضرت امام(ره) بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی به عنوان بازوهای مطالعاتی، اجرایی و محتوایی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سلیمی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه بنیاد احسان ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) با تشکیل برخی قرارگاه‌های تخصصی قصد دارد تا با شبکه سازی و شتاب گیری گروه‌های مردمی با یک نگاه تخصصی پایدار سازی خدمات داشته باشد.

وی افزود: قرارگاه عدالت آموزشی احسان یکی از این قرارگاه‌هایی است که رسالت اصلی آن حضور در حوزه‌های محتوایی، نرم افزاری و الگوسازی و شبکه سازی شتاب دهی اجتماعی گروه‌ها است.

مسئول قرارگاه آموزشی بنیاد ستاد اجرایی حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه در نشستی با مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تلاش کردیم تا از ظرفیت گروه‌ها مردمی تخصصی که بخش قابل توجهی از آنها را معلمان، اساتید و صاحب نظران این حوزه شکل داده‌اند تاکید داشته باشیم، گفت: مهارت افزایی و استعدادیابی، مسیر آموزشی برابر و توانمندسازی معلمان از اهداف مهم این نشست به شمار می‌رفت.

وی با تاکید بر اینکه تجلیلی نیز از جهادگران حوزه لوازم التحریر و پویش مشق احسان صورت گرفت افزود: از ظرفیت گروه‌های جهادی به عنوان بازوهای مطالعاتی، اجرایی و محتوایی می‌توان استفاده کرد و با تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی در استان گروه‌های فعال و تأثیرگذار این استان را شناسایی کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 909820

مهمترین اخبار ایران و جهان: