نیوز سیتی!
25 آذر 1401 - 20:15

مردم دیار علویان با ستاره های گمنام تجدید میثاق می کنند

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به این که استان میزبان کاروان لاله های زهرایی می شود، گفت: تجدید میثاق علویان با ستاره های گمنام انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عبدالله مللی به مناسبت ورود پیکرهای پاک و مطهر ۱۴ شهید گمنام در پیامی از امت حزب الله و شهیدپرور استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام دعوت به عمل آورد.

در این پیام آمده است: در ایام عزای سیده زنان عالم، ۱۴ فرزند فاطمه زهرا (س)، عزم حضور در میان مردم عزادار سرزمین علویان نمودند.

در ادامه تصریح شده است: عطر حضور کاروان لاله‌های زهرایی» به مشام می‌رسد. شهیدان کوی گمنامی، دوشنبه ۲۸ آذر وارد مازندران خواهند شد و رأس ساعت ۱۵ عصر این روز در جمع مردم عاشق و وفادار بابل که در میدان شهید کشوری این شهر به استقبال نشسته‌اند حاضر خواهند شد و همراه با این حضور پرشور مؤمنین به سمت میدان ولایت و سپس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل حرکت خواهند کرد تا در مراسم «شبی با ستاره‌ها؛ تجدید عهد و پیمان دانشجو با شهید» شرکت نمایند.

سردار ملکی افزود: به امید خدا به میزبانی دانشگاه مراسم تجلیل از شهیدان با انجام مداحی و سخنرانی به همراه برگزاری نماز مغرب و عشا انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 914520

مهمترین اخبار ایران و جهان: