نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 16:01

ایام فاطمیه فرصت عظیم شروع سبک زندگی فاطمی است

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: حضرت زهرا (س) الگویی کامل برای زنان عالم و ایام فاطمیه بهترین فرصت برای شروع سبک زندگی فاطمی است.

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه برنامه‌های ایام فاطمیه باید هرسال پرشورتر از سال قبل برگزار شود، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو و سرمشق برای زنان عالم است و زنان جامعه ما برای داشتن زندگی علوی و فاطمی باید این آموزه‌ها را سرمشق زندگی خود قرار دهند.

وی با تسلیت ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرای مرضیه (س) و سبک زندگی ایشان است.

امام جمعه پارس آباد با تاکید بر اینکه ایام فاطمیه بهترین فرصت برای شروع سبک زندگی فاطمی است و این ایام باید پرشور تر از سال‌های قبل برگزار شود، تصریح کرد: حفظ حرمت ایام فاطمیه وظیفه همگانی است و باید از این ایام فاطمیه برای تبلیغ سبک زندگی فاطمی استفاده شود.

باقری بنابی ایام فاطمیه را فرصتی مناسب برای انسجام و وحدت مسلمانان اعلام کرد و افزود: از آنجایی‌که حضرت فاطمه (س) اصل امامت و ولایت را عامل انسجام و وحدت می‌دانند، این ایام را باید به روزهای وحدت تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی در این ایام در شهرستان پارس آباد برگزار خواهد شد، عنوان کرد: کنگره فاطمیه از بیستم الی بیست و پنجم در حسینیه اعظم آقا ابوالفضل العباس (ع) و نمایشگاه مردمی یاس کبود و مراسمات مختلفی در مساجد شهر و روستاهای شهرستان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 906464

مهمترین اخبار ایران و جهان: