نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 11:04

کمک ۴ میلیارد ریالی هیات های مذهبی مشهد برای آزادی زندانیان

مشهد ـ مدیرعامل ستاد دیه خراسان رضوی گفت: گروهی از هیات های مذهبی مشهد با حضور در گود زورخانه زندان مرکزی مشهد با مشارکت ۴ میلیارد ریالی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گلریزان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد غفاریان طوسی اظهار کرد: در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، هیأت‌های مذهبی مشهد زمینه آزادی زندانیان نیازمند مالی را فراهم کردند.

مدیرعامل ستاد دیه خراسان رضوی بیان کرد: هیأت‌های مذهبی به عنوان یاوران ستاد دیه خراسان رضوی در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد طی دو سال گذشته حضور مؤثری داشته اند که در همین راستا ۵۰ هیأت مذهبی به عنوان اولین گروه و اولین گلریزان سال جدید در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان با حضور در گود زورخانه زندان مشهد گلریزان کردند و ۴ میلیارد ریال برای این امر خیر کمک کردند که پیش بینی می‌شود با مشارکت ستاد دیه ۱۲ زندانی از این محل آزاد شوند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ هیأت مذهبی در مشهد فعالیت دارند که بر اساس توافق صورت گرفته با شورای سیاستگذاری هیأت‌های مذهبی در طول سال و در گروه‌هایی متشکل از حداقل ۵۰ هیأت مذهبی هیئت‌های جشن‌های گلریزان در مناسبت‌های مختلف برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161364

مهمترین اخبار ایران و جهان: