نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 13:26

تشکیل کارگروه ویژه تحقق شعار سال در شهرک‌های صنعتی کرمان/ دو شهرک صنعتی تخصصی خورشیدی در بافت و راین راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان از تشکیل کارگروه ویژه در شهرک‌های صنعتی استان کرمان برای تحقق شعار سال خبر داد.

حسین میجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "مهار تورم، رشد تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: شعار سال یک راهبرد ملی است که همه‌ساله توسط مقام معظم رهبری تعیین می‌شود و امسال نیز با تدبیر حیکمانه ایشان به‌عنوان سال سال مهار تورم، رشد تولید نامگذاری شده است و بر همگان لازم است برای تحقق این شعار تلاش کنند.

وی یکی از روش‌های جنگ ترکیبی دشمن را حمله به تولید و جلوگیری از رونق آن در کشور دانست و بیان کرد: در جنگ اقتصادی و ترکیبی دشمن، شاهد حمله به سنگرهای حساس تولید و صنعت هستیم و ما مسؤولان وظایف سنگینی داریم که باید با انسجام مدیریتی و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران میدان‌دار این جنگ باشیم.

  میجانی با بیان لزوم همدلی و هم‌افزایی تمام آحاد مردم بالاخص تولیدکنندگان و صنعت‌گران برای تحقق شعار سال افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی و تولیدکنندگان مستقر در شهرک‌های صنعتی  در تحقق شعار سال و تولید صنعتی و فرآوری محصولات کشاورزی نقش مهمی دارند.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با مهم دانستن نقش شرکت شهرک‌های صنعتی در تحقق شعار سال گفت : با اجرای برنامه علمی و مدون بر اساس شعار سال و اولویت‌های اتخاذشده ، هدف‌گذاری مناسبی برای تولید و رشد آن در شهرک‌های صنعتی استان کرمان انجام شده است و با مشوق‌های لازم این شرکت برای سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی شاهد رونق تولید و اشتغال در استان خواهیم بود.

 وی اضافه کرد: استان کرمان  از ظرفیت‌های ویژه‌ای در بخش تولید اعم از صنعتی، کشاورزی و معدنی برخوردار است که ایجاد و احیا شهرک‌های صنعتی جدید و ویژه در کنار این پتانسیل‌ها کمک بسیاری در شکوفایی این ظرفیت‌ها و رونق تولید خواهد کرد.

میجانی با بیان کامل شدن زنجیره تولید در شهرک‌های صنعتی ابراز داشت: شهرک‌های صنعتی و صنایع مستقر در آنها  بستر مناسب برای تکمیل زنجیره تولید و صنعت  در سیستم اقتصادی کشور هستند و به هر میزان که ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی و جذب سرمایه‌گذار در  شهرک‌ها افزایش پیدا کند، انحراف زنجیره تولید کمتر و از آسیب به اقتصاد و تولید جلوگیری می‌شود.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با اعلام تشکیل کارگروه تحقق شعار سال در شرکت شهرک‌های صنعتی استان متذکر شد: مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تخصصی در مسیر خدمت به سرمایه‌گذاران، صنعتگران و فعالان تولید، برنامه‌های مدونی در دست اقدام دارد و یکی از برنامه‌های این شرکت برای تحقق شعار سال احداث شهرک‌های صنعتی برای حمایت از صنعت و تولید است و در همین راستا در سال ۱۴۰۲ شاهد احداث و راه‌اندازی دو شهرک صنعتی تخصصی خورشیدی بافت و راین و همچنین ناحیه صنعتی رابر و فاریاب ۲ در استان کرمان خواهیم بود.

 وی با برشمردن مشوق‌های این شرکت برای تحقق شعار سال و حمایت از رشد تولید گفت : اعطای تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای راکد و غیر فعال جهت برگشت به چرخه تولید از جمله مشوق‌های این شرکت برای تحقق شعار سال هستند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1129364

مهمترین اخبار ایران و جهان: