نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 18:15

بهره مندی ۳۶ هزار گردشگر نوروزی از خدمات ایمنی هلال احمر گلستان

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در اجرای طرح نوروزی ۳۶ هزار مسافر از خدمات ایمنی و سلامت پست های نوروزی هلال احمر گلستان بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲، حدود ۳۶ هزار و ۶۰۰ مسافر از خدمات ایمنی و سلامت پست‌های نوروزی هلال احمر در هفت پست ثابت و ١٢ اکیپ سیار بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این مدت اکیپ‌های سحاب به صورت پیاده و دوچرخه میان مسافران در امکان پرتردد و تفرجگاه‌ها رفتند و خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه دادند، ضمن اینکه استفاده صحیح از طبیعت توصیه مهم جوانان به مسافران بوده است.

وی بیان کرد: جوانان استان سعی کردند در قالب پویش ملی بهرفت مسافران نوروزی را به رعایت ایمنی و احتیاط حین رانندگی تشویق کنند و ۱۴ هزار مسافر به این پویش پیوستند.

غریب آبادی گفت: فضای دوستدار کودک پست‌های بشردوستانه بهانه‌ای برای سرگرمی‌کودکان و ایجاد وقفه کوتاه و استراحت خانواده‌ها حین سفر شد که در این مدت ۱۴ هزار و ۳۱۸ کودک از فضای دوستدار کودک استفاده کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اضافه کرد: در مدت اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافران نوروزی پنج هزار مسافر به خیمه‌های نماز پست‌های بشردوستانه استان مراجعه کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129820

مهمترین اخبار ایران و جهان: