نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 21:04

ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی اردبیل پیشرفت مطلوبی دارد

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: روند احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی اردبیل که قبل از عید کلنگ‌زنی شده، مطلوب و مناسب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی عصر شنبه در جریان بازدید از روند احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی در اردبیل اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه قرارگاه سازندگی سپاه امیدواریم بیمارستان یک‌هزار تختخوابی اردبیل که با هدف جبران کمبود فضای فیزیکی بیمارستان‌ها و افزایش تخت مراجعین است، به سرعت و در ۲ سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

وی تصریح کرد: قرار است سازمان برنامه و بودجه و بهداشت و درمان منابع مورد نیاز را تخصیص بدهند که ما از طریق مسئولان کشوری پیگیر تزریق اعتبارات هستیم و امیدواریم سازمان برنامه و بودجه نیز در این زمینه بیشترین کمک و مساعدت را داشته باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با تزریق اعتبارات اولیه روند اجرایی پروژه در ماه‌های اخیر سرعت بیشتری گرفته و امیدواریم با ورود به فصل کاری این روند شتاب مضاعفی به خود بگیرد.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: قرار شد با توجه به نارضایتی مردم اردبیل از بیمارستان‌های کهنه نظیر علوی و فاطمی هر چه سریع‌تر چنین مجموعه‌های بهداشتی، درمانی استاندارد شکل اجرایی سریع به خود گرفته و ما شاهد بهره‌برداری از چنین مجموعه‌هایی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از بیمارستان علوی داشتیم، نارضایتی مراجعین به ویژه بیماران کاملاً مشهود بود و ما نیز از شرایط امکانات و تجهیزات این بیمارستان و فضای فیزیکی کهنه آن گله‌مند هستیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر بیمارستان‌های جایگزین آماده بهره‌برداری شود.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: برای خرید برخی از تجهیزات و امکانات بیمارستان علوی سه میلیارد تومان از منابع نمایندگان اختصاص یافت و در شهرستان نمین نیز پنج میلیارد تومان منابع برای تعمیرات و خرید تجهیزات اختصاص یافته که امیدواریم هر چه سریع‌تر با این منابع محدود بخشی از نارسایی‌ها رفع شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ۴۰ روز گذشته پیشرفت خوبی را در احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی اردبیل شاهد بودیم و امیدواریم با توجه به نیاز حیاتی استان در بهره‌مندی از چنین مجموعه‌های بیمارستانی و تجهیزات مورد نظر هر چه سریع‌تر این پروژه به سرانجام برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1136164

مهمترین اخبار ایران و جهان: