نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 16:34

ادامه رسیدگی به پرونده پولشویی یک موسسه مالی در گرگان

گرگان- چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده پولشویی یک مؤسسه مالی در دادگاه اقتصادی گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده پولشویی یک مؤسسه مالی ظهر پنج شنبه در دادگاه جرایم اقتصادی گلستان به ریاست حجت الاسلام محمدرضا مزیدی، رئیس دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی مستقر در استان گلستان برگزارشد.

جلسه امروز در ادامه سومین جلسه در حالی برگزار شد که وکیل متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت و ابهامات، سوالات و دفاعیات خود را ارائه کرد.

بیشترین سوالات و ایرادات وکیل متهم معطوف به نظرات کارشناسی ارائه شده در مرحله دادسرا و رد اتهامات طرح شده در متن کیفرخواست بود.

وکیل متهم در دفاعیه امروز خود، منتسب بودن شرکتهای صوری، جابجایی سپرده‌ها، ماشین‌های لوکس توقیف شده، کارخانه‌های توقیف شده و ۳۵ کیلوگرم شمش طلای کشف شده را، رد کرد و گفت: سند و مدرکی مبنی بر به نام بودن و منتسب بودن این اموال و دارایی‌ها به موکل بنده ارائه نشده و درخواست ارجاع مجدد به کارشناسی را در پرونده کرده است.

وی با اشاره به صدور رأی پرونده دیگری مربوط به یک مؤسسه مالی دیگر در دادگستری تهران، بار دیگر خواستار رسیدگی حقوقی به پرونده به جای رسیدگی در دادگاه ویژه شد.

قاضی مزیدی با توجه به طولانی شدن دفاعیات وکیل متهم و فراهم شدن فرصت برای برای پاسخگویی معاون دادستان و وکلای شکات به ایرادات وسوالات طرح شده از سوی وکیل متهم ردیف اول پرونده، اعلام کرد: شنبه و یکشنبه نوزدهم و بیستم فروردین جلسه‌های بعدی دادگاه برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1131764

مهمترین اخبار ایران و جهان: