نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 13:28

گفت و گو با یکی از دوستان شهید آمر به معروف: حمیدرضا الداغی نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت نبود

یکی از دوستان شهید آمر به معروف در سبزوار گفت: شهید حمیدرضا الداغی به مشکلات جامعه بی تفاوت نبود و برای رفع آن تلاش می کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، شامگاه ۸ اردیبهشت ماه، در پی مزاحمت اراذل و اوباش برای دو دختر سبزواری، مردی برای نجات این دو دختر جوان وارد صحنه می‌شود. او در حالی که سلاح سرد اراذل و اوباش در خیابان را می بیند اما در دفاع از ناموس مردم وارد عمل می شود و در حمله این دو شرور، جان خود را از دست می‌دهد. این اتفاق دردناک در حالی است که شهید با غیرت سبزواری امروز بر روی دستان زائران و مجاوران حرم امام رضا (ع) تشییع می شود.

از خبر شهادت حمیدرضا شوکه شدیم، او ورزشکاری قوی بود

جلال دامرودی، یکی از دوستان نزدیک شهید حمیدرضا الداغی در گفت و گو با با خبرنگار فارس در سبزوار می گوید: حمیدرضا هرجایی احساس می کرد که می تواند مشکلی را حل کند، وارد عمل میشد. چون او نسبت به مشکلات جامعه  و گرفتاری های مردم بی تفاوت نبود.

جلال دامرودی درباره سابقه دوستی اش با شهید الداغی می گوید: حوالی سال ۶۸ و  کلاس سوم راهنمایی با حمیدرضا الداغی آشنا شدم و دوستی ما ادامه داشت. او در تربت جام درس خواند و در سبزوار یک دفتر نقشه کشی ساختمان تاسیس کرد. حمیدرضا مهندس بخش خصوصی بود اما به آسیب های اجتماعی و مسائل موجود در جامعه حساسیت داشت. او ورزشکاری قوی و تنومند بود و همه مان از خبر شهادتش شوکه شدیم.

 همه توجه شهید الداغی روی خانواده اش بود

این دوست شهید الداغی درباره شخصیت و خلقیات شهید با غیرت سبزواری این طور روایت می کند: او پسر چشم پاکی بود و در چندسال دوستی مان حتی یکبار هم حرف بدی از زبان او نشنیدم. او بسیار به خانواده، همسر، فرزند و مادرش توجه می کرد. یادم می آید پدر شهید الداغی چندسال پیش در یک حادثه آتش سوزی درگذشت و از آن به بعد، همه توجه حمیدرضا روی خانواده اش بود تا آن ها مشکلی نداشته باشند و احساس تنهایی نکنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1180264

مهمترین اخبار ایران و جهان: