نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 21:15

سرشبکه قاچاق موادمخدر صنعتی در زاهدان دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سرشبکه قاچاق و توزیع مواد افیونی از نوع شیشه در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با رصد و پایش و اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان عامل اصلی سر شبکه قاچاق مواد مخدر از نوع شیشه که در شهرهای مختلف کشور اقدام به توزیع می‌کرده در یکی از محلات سطح شهرستان زاهدان شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از ساعت‌ها پایش مداوم مخفیگاه تحت نظر گرفته شده در اقدامی به موقع و سریع با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متهم به انتقال ۲۴۸ کیلوگرم شیشه در سطح کشور اعتراف کرده است، تصریح کرد: فرد دستگیر شده عامل اصلی سر شبکه توزیع و قاچاق مواد مخدر صنعتی در نقاط مختلف کشور بوده و به همراه ده‌ها نفر رابط و همدست در زمینه توزیع مواد افیونی از نوع شیشه به صورت گسترده فعالیت می‌کرد.

وی افزود: متهم با نام اختصاری ع. ر چندین پرونده در استان‌های مختلف کشور داشته که در یک پرونده قضائی انتقال ۶۰ کیلوگرم شیشه به استان فارس و در ۲ پرونده قضائی دیگر به اتهاام انتقال ۱۸۸ کیلوگرم مواد افیونی از نوع شیشه به استان تهران تحت تعقیب مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار داشت که در بازجویی و تحقیقات پلیس، این سرشبکه توزیع مواد مخدر به انتقال ۲۴۸ کیلوگرم شیشه اعتراف کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190864

مهمترین اخبار ایران و جهان: