نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 21:40

ویزیت رایگان در درمانگاه‌های سپاه اردبیل

اردبیل- جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همزمان با هفته سلامت خدمات رایگان بهداشتی،‌ درمانی در درمانگاه‌های سپاه به هم استانی‌ها ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله عبدی عصر دوشنبه در جریان بازدید از مجموعه درمانگاه سپاه و ارائه خدمات به مردم در اردبیل اظهار کرد: همزمان با هفته سلامت و با هدف دسترسی راحت مردم به خدمات ارائه شده در این حوزه، در درمانگاه امام سجاد (ع) و امام رضا (ع) اردبیل خدمات رایگان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در سایر ایام نیز در این درمانگاه‌ها با تعرفه‌های بسیار پایین به مردم خدمات بهداشتی، درمانی ارائه می‌شود و سعی شده تا کمبود نیروی متخصص در این درمانگاه برطرف شود.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: روزانه در این ۲ درمانگاه ۲ هزار نفر مراجعه و دریافت خدمات عمومی و تخصصی را شاهد هستیم و همچنان این درمانگاه‌ها با اقبال مردمی روبه‌رو شده است.

عبدی افزود: در ۲ درمانگاه امام سجاد و امام رضای سپاه استان خدمات متنوعی اعم از مطب‌های عمومی و تخصصی با همراهی پزشکان مجرب، خدمات دندان‌پزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و داروخانه ارائه شده و هموطنان می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در هفته سلامت در این ۲ درمانگاه هیچ‌گونه ویزیتی از مراجعین دریافت نمی‌شود و مجموعه سپاه و بسیج استان تلاش می‌کند تا با این خدمات رضایت مراجعه‌کنندگان را فراهم کنند.

عبدی اضافه کرد: علاوه بر این مراکز، گروه‌های جهادی سپاه و بسیج استان با حضور در مناطق محروم علاوه بر ویزیت رایگان، داروی رایگان را نیز به بیماران و مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کنند.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: تلاش مجموعه سپاه و بسیج استان در حوزه‌های مختلف بر این است تا با تنوع خدمات ارائه شده زمینه جلب رضایت و اعتماد مردم فراهم آمده و گوشه‌هایی از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران تبیین و تشریح شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1181120

مهمترین اخبار ایران و جهان: