نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 09:14

پیش‌بینی حجم بالای مسافران برای تعطیلات عیدفطر در مازندران

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به وجود آمادگی برای پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید سعید فطر، گفت: باتوجه به ادامه روزهای تعطیل در این ایام انتظار داریم شاهد حضور حجم بالای مسافران در استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران، اظهار کرد: مازندران استانی گردشگرپذیر است و حتی در ایام غیرپیک سفر هم شاهد حجم بالای گردشگر در استان هستیم فعالیت‌های ستاد خدمات سفر در استان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: فعالیت‌های ستاد خدمات سفر در استان دائمی است و ۹ ماه از سال به‌طور مستمر فعالیت خود را انجام می‌دهد و خدمات‌دهی به گردشگران را در بخش‌های مختلف امداد و نجات، درمان، نظارت درمان، حمل و نقل و سایر درحال انجام بوده که نشان می‌دهد فعالیت‌های ستاد خدمات سفر در استان دائمی است.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به وجود آمادگی برای پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید سعید فطر، تصریح کرد: با توجه به ادامه روزهای تعطیل در این ایام انتظار داریم شاهد حضور حجم بالای مسافران در استان باشیم.

حسنی با اعلام اینکه تمام واحدهای اقامتی و گردشگری مازندران برای تعطیلات عید فطر آمادگی ارائه خدمات به مسافران را دارد، گفت: ظرفیت اقامت گردشگران در مازندران یک میلیون و ۲۵۰هزار نفر شب اقامت است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1140620

مهمترین اخبار ایران و جهان: