نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 19:18

رتبه بندی 19 هزار معلم در طرح رتبه‌بندی معلمان در گلستان

استاندار گلستان گفت: در طرح رتبه‌بندی معلمان 19 هزار معلم گلستانی در این طرح رتبه بندی شده و از این قانون استفاده کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در استان گلستان اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای مرور عملکرد و تقدیر از اقدامات برتر و بررسی چالش‌ها و مشکلات است.

وی ادامه داد: دشمن امید و ایمان را مورد هدف قرار داده و جنگ پیچیده را به راه انداخته و بهترین راه برای خنثی کردن توطئه دشمنان، خدمت به مردم و تلاش برای ارائه خدمات صادقانه و خالصانه است.

استاندار گلستان تصریح کرد: زمانی که دولت سکان مدیریتی اجرایی را پیش گرفت با کسری ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه روبرو بود و خزانه کشور منفی ۴۴ هزار میلیارد تومان بود و در بخش زیرساخت‌ها یک رکود بیش از هشت ساله حاکم بود.

زنگانه بیان کرد: در اواخر دولت قبل مردم با قطعی‌های شدید در حوزه برق خانگی روبرو بودند و در حوزه مسکن با ناترازی‌های شدیدی روبرو بودیم.

وی اضافه کرد: تمرکز دولت بر این بود که این مشکلات با سرعت برطرف شود و بدهی‌ها تسویه و مشکلات کشور بدون استغراض از بانک مرکزی پرداخت و زیرساخت‌ها شرایط بهتری پیدا کند.
استاندار گلستان تصریح کرد: در استان گلستان رشد اقتصادی چهار درصدی برای پس از 10 سال تجربه کردیم و رشد حوزه صنعت ما به 7.9 درصد رسید و این یک توفیق بزرگ است.

زنگانه بیان کرد: حذف ارز ترجیهی یک جراحی بزرگ اقتصادی بود که باعث کاهش 20 درصدی تورم در کشور شد.

وی گفت: حذف ارز ترجیهی تصمیم دولت نبود بلکه حذف ارز ترجیهی مصوبه مجلس شورای اسلامی و قانون بود و با وجود آنکه دولت این کار بزرگ را انجام داد و برخی نگران بعد آن بودند اما این اقدام به خوبی انجام شد و امروز شاهد کاهش تورم در کشور هستیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان مجموع دو سال آخر دولت قبل در تملک دارایی 4 هزار میلیارد تومان بود و در پایان سال مالی 1400 و 1401 و همچنین سال مالی 1401 و 1402 به 16 هزار و 300 میلیون تومان رسیده است.

زنگانه گفت: در استان گلستان در ابتدای دولت سیزدهم یک هزار و 200 پروژه نیمه تمام داشتیم که امروز به زیر 800 پروژه رسیده است.

وی اضافه کرد: یکی از نقشه‌های دشمن ایران هراسی است و امروز توطئه دشمنان با اقدامات دیپلماسی بین‌المللی دولت خنثی شده و تیرهای آنان یکی پس از دیگری به سنگ می‌خورد.

استاندار گلستان تاکید کرد: دولت در موضوع تبیین تلاش‌ها و اقدامات بسیار مظلوم واقع شده و همه ما وظیفه داریم در مسیر افزایش امیدآفرینی اقدامات بزرگی که رقم خورده را برای مردم بیان کنیم.

زنگانه افزود: در کل سال، 6 روز از امنیت غذایی مردم کشور توسط مردم گلستان تامین می‌شود و در تلاشیم که قیمت کالاهای تولید شده توسط کشاورزان و تولید کنندگان استان گلستان واقعی شده و به نرخ مناسبی برسد.

وی اضافه کرد: 19 هزار نفر در استان گلستان در طرح رتبه‌بندی معلمان اقدامات قانونی برای آنها انجام شد.

استاندار گلستان تصریح کرد: در حوزه سلامت ما 2 هزار تخت بیمارستانی کم داریم و در حوزه زیرساخت‌های سلامت 470 میلیارد تومان در 22 ماه گذشته در استان گلستان اقدامات مختلفی انجام شده و در حوزه جهاد کشاورزی بیش از 380 میلیارد تومان اقدام عملیاتی انجام شده است.

زنگانه افزود: سهم گلستان از مبادلات اقتصادی و تجاری با کشور ترکمنستان از 9 درصد به 23 درصد رسیده و باید به 50 درصد برسد.

وی گفت: در هفته جاری جشن واگذاری 2 هزار و 800 واحد مسکن را برگزار کردیم و در موضوع اشتغال استان گلستان رتبه ششم پرداخت تسهیلات تبصره 18 را دارا است.

استاندار گلستان تاکید کرد: تمام تلاش دولت بر این است بتوانیم اقدامات موثری را برای مردم انجام دهیم و در استان گلستان نیز نگاه ما نگاه کار شبانه‌روزی برای رسیدن به قله‌های پیشرفت است و امیدواریم بتوانیم با توکل بر خداوند و حمایت مردم به این مهم برسیم.

لازم به ذکر است در پایان از دستگاه‌های برتر در حوزه‌های مختلف تقدیر و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان دستگاه برتر استانی در این جشنواره معرفی شد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1475864

مهمترین اخبار ایران و جهان: