نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 13:38

اخذ موافقت اصولی برای تاسیس دانشکده پرستاری گنبدکاووس

گنبدکاووس-فرماندار ویژه گنبدکاووس از اخذ موافقت اصولی برای تاسیس دانشکده پرستاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دهرویه در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان گنبدکاووس گفت: مجتمع عالی سلامت گنبدکاووس با تأمین فضا و امکانات لازم، به دانشکده پرستاری تبدیل می‌شود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: آسیب‌های اجتماعی، معضلی اساسی است و باید نگاه دغدغه‌مند و هم افزا برای حل آن‌ها داشته باشیم و برخی قوانین و دستورالعمل‌ها در بعضی بخش‌ها بومی سازی شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: سال گذشته ۱۴ هزار و ۷۳۵ آسیب دیده سوانح و حوادث به بیمارستان‌ها منتقل شدند که از این تعداد یکهزار و ۳۶۹ نفر کودک بودند.

فرهاد بدیعی گفت: از سال ۱۳۹۹ تاکنون، دومین علت مرگ و میر کودکان در این شهرستان، سوانح و حوادث شامل تصادفات، غرق شدگی و سقوط بوده است.

عباس یادگاری، جانشین پلیس فتا گنبدکاووس نیز گفت: در نیمه نخست امسال، کلاهبرداری اینترنتی ۳۴ درصد، برداشت غیرقانونی اینترنتی ۲۲ درصد، هتک حیثیت ۲۸ درصد و سایر جرایم ۱۶ درصد جرایم فضای مجازی را در بر می‌گیرد.

محمود پیری، رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس هم گفت: در ۵ مرحله جمع آوری متکدیان، کارتن خواب‌ها و معتادان متجاهر، از ابتدای امسال تاکنون ۹۷ نفر ساماندهی شده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1498264

مهمترین اخبار ایران و جهان: