نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 12:07

سامانه «دعوت» برای رفع نیازهای تبلیغ تشکیل شده است

قزوین- مدیر سامانه دعوت از راه اندازی این سامانه در شهرهای مختلف کشور خبر داد و گفت: این سامانه «دعوت» برای رفع نیازهای تبلیغ تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام مجید دایی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از راه اندازی سامانه «دعوت» در استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: این سامانه خدمتی از مؤسسه مردمی روایت حق است که با مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند.

وی افزود: این سامانه به دنبال ارائه خدماتی همچون معرفی روضه خوان، سخنران، مداح، مربیان و مبلغان تخصصی کودک، شعرخوان و گروه‌های سرود به تمامی مجالس را دارد.

مدیر سامانه دعوت تاکید کرد: دعوت کننده در این سامانه می‌تواند یک فرد برای روضه خانگی، مجازی و تلفنی و یا حتی دانشگاه، ادارات و مدارس باشد.

وی بیان کرد: به محض اعلام نیاز توسط افراد و گروه‌ها در حدود ۵ دقیقه نیاز اعلام شده اعم از سخنران، مداح، روضه خان و… تأمین و به دعوت کننده معرفی خواهد شد.

حجت الاسلام دایی دایی عنوان کرد: دعوت از طریق سایت، تلفن و ربات در پیام رسان های بله، گپ و تلگرام در دسترس مردم است و تلاش می‌کنیم از طریق این سامانه مردمی بخشی از نیاز تبلیغ در جامعه را رفع کنیم.

وی تاکید کرد: روضه خانگی به عنوان یک اولویت و دغدغه فرهنگی در دستور کار ما قرار گرفته و تلاش می‌کنیم تا در این حوزه نیاز دعوت کننده را به بهترین شکل و سریع‌ترین زمان برطرف کنیم.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون در روضه خانگی در شهرهای قزوین، قم، تهران و مشهد و برای مدارس در تهران و قزوین آماده ارائه خدمات هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه آمادگی لازم برای جذب سخنران، روضه خان و مداح را داریم یادآور شد: تمامی افراد در این سامانه از طریق آزمون و تست اجرای حضوری جذب می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469120

مهمترین اخبار ایران و جهان: