نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 15:53

مجازات هفت میلیارد ریالی نانوایی متخلف در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی: از رسیدگی به پرونده عرضه خارج از شبکه 74 کیسه آرد یارانه ای واحد نانوایی متخلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین نجف زاده اظهارداشت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۷۴ کیسه آرد یارانه ای واحد نانوایی در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اعلام کرد: شعبه پس از برسی  محتویات پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را به پرداخت هفت میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده همچنین گفت: با اعتراض متهم پرونده در شعبه سوم تجدید نظر استان مطرح و شعبه با توجه به اینکه متهم اسناد و مدارک جدید ارائه نکرد، رای شعبه اولیه را تائیدکرد.

نجف زاده در پایان اظهار داشت: بازرسان اداره کل جهادکشاورزی استان آرد های کشف شده را در بازرسی از غرفه نانوایی یکی از فروشگاههای بزرگ زنجیره ای  کشف و گزارش مربوطه را جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز  و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1373664

مهمترین اخبار ایران و جهان: