نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 13:42

۴۰۰ حامی جدید برای ایتام کمیته امداد بوشهر جذب شد

بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از جذب و ثبت نام ۴۰۰ حامی جدید برای ایتام تحت پوشش این نهاد در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از همراهی همیشگی خیرین و حامیان با کمیته امداد اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای ماه محرم تا کنون ۴۰۰ حامی جدید در استان بوشهر ثبت نام و به پویش به عشق حسین (ع) برای حمایت از یک یتیم پیوسته اند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه اجرای این پویش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و در قالب آن حمایت از فرزندان ایتام و محسنین انجام می‌شود، اضافه کرد: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال، با پرداخت ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان متقبل می‌شوند.

روشن بیان داشت: هم اکنون هفت هزار ۷۹۰ فرزند یتیم و محسنین در استان بوشهر تحت پوشش کمیته امداد هستند که هزار و ۹۰۳ فرزند ایتام و پنج هزار و ۸۸۷ نفر دیگر فرزندان محسنین (غیره یتیمان نیازمند) هستند.

وی با اشاره به روش‌های ثبت نام حامیان ایتام را در طرح اکرام خاطر نشان کرد: خیران و حامیان نیک اندیش می‌توانند با مراجعه به سایت امداد و یا مراجعه به دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر استان با این طرح همکاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر نشان کرد: حامیان فرزندان می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را به حساب مستقیم فرزندان معنوی که طی فرایند ثبت نام برای آنها تعیین می‌شود واریز کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419764

مهمترین اخبار ایران و جهان: