نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 07:03

برگزاری جام مینی‌فوتبال چمنی «شهدای مسجد و رسانه» در نهاوند

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان گفت: نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال چمنی جام «شهدای مسجد و رسانه» استان همدان به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی عزیزی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «بقیع تا کربلا» روستای تکه در نهاوند اظهار کرد: در تمام کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان همدان اعم از مراکز شهری و روستایی برنامه‌های اوقات فراغت از ابتدای تابستان آغاز شده و تا اوایل مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: براساس تفاهمنامه‌هایی که توسط ستاد عالی و مراکز استان‌ها با آموزش و پرورش و بسیج منعقد شده، نوجوانان در طول تابستان با تخفیف ویژه از امکانات اردوگاهی و تفریحی استفاده می‌کنند.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: در کنار برنامه‌های اوقات فراغت در کانون‌های فعال مساجد استان تعدادی از آنها آموزش اشتغالزایی ویژه در بین خانواده‌ها و زوج‌های جوان را شروع کرده‌اند.

وی افزود: البته تعدادی از کانون‌های مساجد نیز به بحث کمک به افزایش جمعیت با شیوه‌های مختلف مانند آموزش و تأمین نیاز مالی خانواده‌های کم‌بضاعت با حمایت خیران پرداخته‌اند.

عزیزی در ادامه از برگزاری نخستین دوره جام مینی‌فوتبال شهدای مسجد و رسانه استان همدان در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌ها مسابقات ورزشی ویژه نونهالان است که بنا داریم تابستان امسال با کمک اداره ورزش و جوانان و هیات روستایی و بومی محلی این مسابقه را در روستای زرامین برگزار کنیم.

وی بیان کرد: امسال با توجه به برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان همه برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی در راستای این کنگره برگزار می شود که یکی از آنها جام مینی‌فوتبال چمنی شهدای مسجد و رسانه است.

پایان پیام/ 3140/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1424064

مهمترین اخبار ایران و جهان: