نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 12:00

مهر تایید امیرقلعه نویی برای دیدار تیم ملی فوتبال مقابل «کیپ ورد»

برنامه فشرده تیم ملی ایران قبل از برگزاری جام ملت‌های آسیا با تایید امیر قلعه نویی نهایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران از دهم شهریورماه اردوی خود را برای برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل بلغارستان و کیپ ورد در حالی برگزار می‌کند که هر دو تیم با تأیید امیر قلعه نویی به عنوان رقیبان ایران برگزیده شده‌اند.

کادر فنی تیم ملی ایران که برای بررسی شرایط بازیکنان اردوی متفاوتی را در شهریورماه پشت سر خواهند گذاشت به دنبال دیدار با تیم‌های مطرح قاره آفریقا بودند اما بودجه مالی فدراسیون چاره‌ای جز بازی با کیپ ورد باقی نگذاشت تا قلعه نویی نیز از بین تیم‌هایی نظیر نیجریه و غنا تن به این دیدار دهد.

رضایت قلعه نویی از برگزاری دو بازی دوستانه در شهریورماه در حالی کسب شده است که برنامه فشرده این تیم برای برگزاری اردوهای تدارکاتی از همین شهریور آغاز می‌شود.

مهر تایید امیرقلعه نویی برای دیدار تیم ملی فوتبال مقابل «کیپ ورد»

شاگردان امیر قلعه نویی پس از بازی با بلغارستان و کیپ ورد به باشگاه‌های خود باز می‌گردند تا در صورت جلب نظر کادر فنی بتوانند دوباره در مهر ماه برای تورنمنت اردن پیراهن تیم ملی را بر تن کنند. شاگردان امیر قلعه نویی قرار است در تورنمنت اردن ابتدا با عراق بازی کنند و در صورت کسب پیروزی به مصاف برنده بازی اردن و قطر بروند.

برنامه فشرده یکی از مدعیان کسب قهرمانی جام ملت‌های آسیا در حالی جریان خواهد داشت که این تیم ۲۵ و ۳۰ آبان ماه نیز بازی‌های مرحله نخست مقدماتی راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۶ را شاگردان امیر قلعه‌نویی خود را در گروه C با تیم‌های امارات، هنگ کنگ و فلسطین آغاز خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1426520

مهمترین اخبار ایران و جهان: