نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 09:46

افزایش ۳۶ درصدی خدمات حقوقی مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی از رشد ۳۶ درصدی ارائه خدمات حقوقی به مددجویان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه ارائه کلیه خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد رایگان است، اظهار کرد: طی سال گذشته این نهاد تعداد یک هزار و ۷۸۶ خدمت حقوقی رایگان به مددجویان ارائه کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۶ درصدی داشته است.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس اساسنامه ابلاغی مقام معظم رهبری اقدام به ارایه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد کرده و زمینه‌سازی موثری نیز جهت ارایه این خدمات انجام شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی افزود: تنظیم ۲۱۲ مورد دادخواست، ۴۱ شکوائیه، ۲۳۲ لایحه، ۲۲۰ مورد معرفی به دفاتر قضایی و انجام خدمات میز مشاوره و میز خدمت و عقد قراردهای مددجویی از مهم ترین خدمات حقوقی ارائه شده به مددجویان طی سال گذشته بوده است.

الهی راد ادامه داد: این نهاد در سال ۱۴۰۰ تعداد یک هزار و ۳۱۰ مورد خدمت حقوقی رایگان به مددجویان ارائه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان همکاری دارند  که در طی سال به مددجویان خدمت می‌کنند و این وکلا علاوه بر پاسخگویی به مددجویان، پرونده‌های قضایی آن‌ها را پذیرفته و تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1131104

مهمترین اخبار ایران و جهان: