نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 07:38

افزایش ۱۸ درصدی پروازها طی سال گذشته در فرودگاه‌های مازندران

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: اعزام و پذیرش مسافر از فرودگاه‌های استان طی سال گذشته از رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، اظهار کرد: اعزام و پذیرش مسافر از فرودگاه‌های استان مازندران طی سال گذشته از رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ برخوردار بوده است.

وی افزود: طی سال قبل تعداد ۴۲۳هزار و ۶۳۲ مسافر در قالب ۴هزار و ۹۱ پرواز مسافری از فرودگاه‌های استان مازندران مسافرت کردند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به افزایش ۱۸درصدی مسافرت‌ها نسبت به میزان مشابه سال گذشته بیان کرد: در طول سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۷۲هزار و ۹۸۰ مسافر در قالب ۳هزار و ۴۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری اعزام شدند.

وطن‌خواه اضافه کرد: همچنین  ۲۳هزار و ۶۷۸ مسافر در قالب ۲۷۸ پرواز از فرودگاه شهدای نوشهر و تعداد  ۲۷هزار و ۹۷۵ مسافر در قالب ۴۲۷ پرواز از فرودگاه شهدای رامسر اعزام و پذیرش شدند.

وی به آمار پرواز نوروزی اشاره کرد و گفت: در طول مدت تعطیلات نوروزی امسال تعداد ۲۲هزار و ۳۲ مسافر در قالب ۱۹۶ پرواز از فرودگاه‌های مازندران مسافرت کردند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1130892

مهمترین اخبار ایران و جهان: