نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 20:42

پاسخ به درخواست‌های مردم خوزستان در سریع‌ترین زمان انجام می‌شود

اهواز- نماینده تام‌الاختیار فرماندهی کل انتظامی کشور با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت پلیس در خوزستان گفت: سعی شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌ها و مشکلات مردم پاسخ داده بشود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحیم ثنائی عصر امروز چهارشنبه در حاشیه برپایی میز خدمت و دیدار با اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان انتظامی خوزستان که به مناسبت سفر رئیس جمهور برپا شد، اظهار کرد: همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به استان خوزستان میز خدمت انتظامی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی به صورت مستقیم و چهره به چهره با اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان پلیس برپا شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری میز خدمت پلیس این است تا مردم راحت‌تر و بهتر بتوانند مشکلات خود را در حوزه انتظامی مطرح و درخواست‌هایشان را عنوان کنند، افزود: این کار با هدف رسیدگی سریع، جامع و کامل به مشکلات مردم و همچنین کارکنان انتظامی انجام می‌گیرد و تاکنون هم نتایج بسیار خوبی همراه داشته است.

وی به روند ثبت درخواست‌ها و زمان پاسخگویی و اعلام به افراد درخواست کننده اشاره کرد و گفت: سعی شده تا پاسخ درخواست‌ها و مشکلات مردم در سریع‌ترین زمان ممکن داده شود.

نماینده تام‌الاختیار فرماندهی کل انتظامی کشور تصریح کرد: پس از برپایی میز خدمت توسط پلیس، عموم شهروندان رضایتمندی بسیار خوبی از رسیدگی به مشکلاتشان داشته‌اند.

سرهنگ ثنائی یادآوری کرد: شهروندان می‌توانند در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به دفتر نظارت همگانی انتظامی خوزستان واقع در اتوبان گلستان جنب صدا و سیما مراجعه و مشکلات انتظامی خود را مطرح کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170604

مهمترین اخبار ایران و جهان: