نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 15:41

رژیم صهیونیستی غده سرطانی جهان اسلام است

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هیچگاه مردم مظلوم فلسطین را تنها نخواهد گذاشت، گفت: رژیم صهیونیستی غده سرطانی جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله زمانی ظهر جمعه موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد با اشاره به منویات امام خمینی (ره)، اظهار کرد: فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و این قضیه مسئله اول بودن باعث می‌شود که مثل فلسطین ناموس مسلمانان است.

وی افزود: امام راحل (ره) علم مبارزه با فلسطین را در زمانی بلند کرد که از عِده و عُده زیادی برخوردار نبودند و امروز اگر بصیرت افزایی امام راحل بود مشخص نبود که شعار از نیل تا فرات تا کجا ادامه داشت.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس توسط امام خمینی (ره) از مفاهیم آسمانی بود که جلوی گسترش غده سرطانی اسرائیل را گرفت و اسرائیل امروز سگ باران خورده‌ای است که هر کجا قدم می‌گذارد نجاست در آنجا باقی می‌ماند.

وی با اشاره به اعتراضات داخلی مردم فلسطین اشغالی، گفت: ان شاءالله به حول قوه پروردگار تاریخ یهود منافق در صدر اسلام دوباره تکرار می‌شود و روزی خواهد آمد صهیونیست با دست خود خانه‌اش را خراب می‌کند.

زمانی موسوی با خطاب قرار دادن مسئولین، بیان کرد: راه‌های غربی کشور که به سمت کشور فلسطین است باید مرتبط با فلسطین باشد.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از طرح ملی مسکن گفت: نهضت مسکن یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم است که دوست و دشمن منتظر نتیجه این طرح هستند و باید بگویم با حضور و رسوب برخی عوامل دولت‌های لیبرال گذشته این طرح موفق نخواهد شد و اگر رئیس جمهور می‌خواهد در بحث مسکن، مهار تورم، تولید و مسائل دیگر کامیاب باشد باید اقدامی انقلابی در حوزه بانک‌ها صورت گیرد و بسیاری از مشکلات مربوط به عدم همکاری بانک‌ها با دولت و مردم است و بانک‌ها همگام با دولت کار نمی‌کنند.

وی گفت: در قضیه حجاب و عفاف از نهادهایی که در این مورد تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم و ان شاءالله حمایت‌های لازم صورت گیرد.

امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان کرد: ما همیشه شاهد حضور مردم در تمام صحنه‌ها بوده‌ایم و همیشه نگرانی عدم حضور مردم به واسطه برخی مسائل من جمله معیشتی و رفتار برخی کارگزاران وجود داشته اما مردم همیشه با حضور خود مسئولان را متعجب کردند و مسئولان باید قدر مردم را بدانند اما همچنان رفتار برخی کارگزاران ضربه به اعتماد مردم است.

وی گفت: صف‌های طولانی سی. ان. جی شهرستان موجب نارضایتی مردم است و از راه اندازی یکی از جایگاه‌های سی. ان. جی شهرستان زمان زیادی گذشته و راه اندازی این جایگاه موجب اشتغالزایی و رفاه مردم و مسافرین اربعین و باقی مسافرین اسلام آبادغرب خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147904

مهمترین اخبار ایران و جهان: