نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 10:43

پیش‌بینی افزایش ترافیک با شروع تابستان در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، گفت: باتوجه به پایان هفته و همچنین شروع تابستان انتظار داریم طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه استان مازندران درباره آخرین وضعیت تردد خودروها در جاده‌های شمال، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت روان است.

وی افزود: باتوجه به پایان هفته و همچنین شروع تابستان انتظار داریم طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در سطح محورهای استان، اضافه کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت طی امروز و فردا در جاده‌های شمال اجرا می‌شود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی خودروها از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از مسیر تهران به چالوس ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
وی بیان کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع بوده و بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز با تصمیم پلیس و به‌صورت مقطعی خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: باتوجه به شرایط محورهای استان و همچنین احتمال ریزش سنگ در روزهای بارانی لازم است رانندگان از توقف و ترددهای غیرضروری در ارتفاعات جاده‌های شمال پرهیز کنند.

جهان‌تاب با تاکید بر پرهیز از حرکات مخاطره‌آمیز سبقت و سرعت غیرمجاز، گفت: توصیه ما به رانندگان این است در صورت ایجاد محدودیت همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1302104

مهمترین اخبار ایران و جهان: