نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 11:12

خبری از استعفا نیست و مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد به کارش ادامه می‌دهد

مدیر تیم های ملی قصد داشت به دلیل مسائل مطرح شده در خصوص لیگ یک استعفا دهد که این موضوع منتفی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چندی پیش بود که محمد اصلانی عنوان‌دار کشتی آسیا، نفر چهارم رقابت‌های جهانی و مربی اسبق تیم ملی چندی پیش انتقاداتی را نسبت به دخالت‌های محسن کاوه، مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در لیگ کشتی مطرح کرد و اظهار داشت: مدیر تیم‌های ملی از جایگاهی که دارد سوء استفاده می‌کند و ضمن کسب درآمد، پشت پرده در انتقال کشتی‌گیران به تیم‌های مختلف نیز رد پای او دیده می‌شود.

پس از این اظهارات محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این خصوص واکنش نشان داد و اظهار داشت: کسی که این شایعات را مطرح کرده است در حدی نیست که بخواهم جواب او را بدهم، اما شما خودتان می‌توانید از کشتی‌گیران سوال کنید ببینید اصلا در خصوص اینکه کدام تیم بروند یا نروند با آن‌ها صحبت کرده ام یا خیر. حقیقت امر این است که کشتی‌گیران با من صحبت می‌کنند و از من مشورت می‌گیرند و من هم به آن‌ها مشورت می‌دهم که چه کار کنند، اما دخالتی در این که به کدام تیم بروند، ندارم. مشورت دادن و یا صحبت کردن با کشتی گیران برای چگونه عمل کردن، حق من است.

وی افزود: کشتی‌گیران برای مشورت پیش من می‌آیند و من هم فقط آن‌ها را راهنمایی می‌کنم می‌گویم تعداد کشتی‌هایی که باید بگیرید را مشخص کنید و... مگر در کشتی پولی وجود دارد که بخواهم از کسی بگیرم. صحبت‌هایی که می‌شود اصلا قانونی نیست و همه حرف‌های آن‌ها از روی حسادت است. البته باز هم تأکید می‌کنم حرف‌هایی که زده شده اصلا اندازه دهان اصلانی نیست و باید ببینید چه کسی به او یاد داده است.

صحبت های مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد به مزاق علیرضا رضایی دیگر مربی حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد خوش نیامد و در جواب کاوه عنوان کرد: اصلانی یکی از کشتی‌گیران شایسته کشورمان بود که حقش بیش از مدال آسیایی بود، او در کسوت مربیگری هم سال‌ها فعالیت مفیدی و موثری داشته و به اعتقاد من تمام صحبت‌هایش اولاً واقعیت دارد و دوماً از سر دلسوزی برای کشتی است.

وی تاکید کرد: آقایی که مدعی بزرگتر بودن را دارد و مدیر تیم‌های ملی است باید حد و حدود خود را بداند و به کسی توهین نکند. اهانت‌های کاوه به اصلانی توهین به جامعه بزرگ کشتی است.

رضایی همچنان با اشاره به این موضوع گفت: قصد ورود به این موضوع را نداشتم و اگر بخواهم حرف بزنم فکر می‌کنم خیلی مسائل رو شود؛ فقط به عنوان یک هم تیمی سابق و کسی که می‌دانم در باشگاه بدون چشم داشتی برای کشتی زحمت می‌کشد خواستم از اصلانی حمایت کنم و گرنه جواب برخی از آدم‌هایی که در جامعه کشتی همه نسبت به عملکردشان شناخت دارند را در حد خودم نمی‌بینم که بدهم، اما اگر در ادامه لازم باشد این کار نیز خواهم کرد.

کش و قوس در این خصوص واکنش تند محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی را در برداشت که کاوه از فدراسیون خواسته است تا به اتهاماتی که به او می زنند ورود کند و اگر این اتفاق نیافتد امروز از تمام سمت های خود در کشتی استعفا خواهد داد. 

فدراسیون هم قصد نداشت در خصوص این موضوع اقدامی را داشته باشد ، چرا که اگر فدراسیون بخواهد به این موضوعات ورود کند تمام وقت خود را باید صرف رفع و رجوع چنین موارد بگذارند و از کارهای اصلی عقب بماند. پس از همه این اتفاقات طبق خبرهای رسیده به دست خبرگزاری فارس حاکی از آن است که کاوه استعفا نخواهد داد و به کار خود در تیم های ملی کشتی آزاد ادامه می دهد تا در آستانه رقابت های حساس جهانی کشتی آزاد دچار چالش جدیدی نشود. 

البته در خصوص این موضوع کمیته انضباطی فدراسیون کشتی تشکیل جلسه خواهد داد تا موضوع را پیگیری کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1327504

مهمترین اخبار ایران و جهان: