نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 12:03

اشاره بازیکن پرتغالی به مشکلات سپاهان/ مسائلی بود که دوست نداشتم!

بازیکن پرتغالی و سابق باشگاه سپاهان گفت: از اتفاقاتی که در سپاهان می‌افتاد خوشم نمی‌آمد و از این تیم جدا شدم.

به گزارش خبرنگار مهر، «مانوئل فرناندز» بازیکن پرتغالی که در تیم سپاهان حضور داشت، پس از یک فصل بازی سرانجام از جمع شاگردان «ژوزه مورایس» جدا شد.

فرناندز چندی پیش در مصاحبه‌ای برای بازگشت به لیگ روسیه اعلام آمادگی کرد و یکی از بازیکنان مورد توجه رسانه‌های این کشور محسوب می‌شود.

این بازیکن ۳۷ ساله در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با وب سایت Metaratings روسیه بار دیگر به شرایطی که در سپاهان و فوتبال ایران داشت اشاره کرد.

فرناندز که سابقه بازی برای تیم‌های کراسنودار و لوکوموتیو مسکو را دارد درباره مقایسه لیگ ایران و روسیه گفت: به نظر من لیگ روسیه رقابتی تر و با کیفیت تر از لیگ ایران است ولی این واقعیت که تیم روسیه از مسابقات بین المللی تعلیق شده است، البته یک مشکل است.

وی درباره تجربه اش از بازی در سپاهان و لیگ ایران تاکید کرد: من به سپاهان رفتم چون هم تیمی سابق من کمک مربی این تیم بود. ایران به تمام معنا متفاوت بود. از نظر فرهنگ، فوتبال و زندگی روزمره.

بازیکن پرتغالی در پاسخ به این سئوال که چرا تصمیم به ترک ایران و سپاهان گرفت؟ یادآور شد: مصدومیتی داشتم که در طول فصل مدتی مرا آزار می‌داد. با توجه به اینکه نمی‌خواستم سر بار باشگاه باشم و همچنین مسائلی در باشگاه رخ می‌داد که دوست نداشتم، جدایی ام بهترین گزینه برای همه بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1340248

مهمترین اخبار ایران و جهان: