نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 07:44

هزینه ۷ هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه‌های راهداری در«اسلام‌ آبادغرب»

چندین طرح در حوزه راهداری به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال در شهرستان اسلام آبادغرب با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور مورد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در سفر رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به اسلام آبادغرب و با حضور نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه و مدیرکل راهداری استان، چندین طرح در حوزه راه به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال مورد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

این طرح‌ها شامل بهره‌بردار  از پروژه آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شامل محور راه اصلی از سرمیل تا شاهبداغ، گهواره و مله فردین به سمت کوزران، محور زاوله، محور قلخانی، محور سیاه‌خور به سیمانی، محور حسن‌آباد، محور شیان و چندین محور راه روستایی آنتنی در شهرستانهای  اسلام آبادغرب و دالاهو بود. 

همچنین کلنگ عملیات اجرایی پروژه‌های آسفالت محور بیوه‌نیچ، توتشامی، تنگ گول، فیروزآباد، محور برف‌آباد به سمت سیاه سیاه، محورهای روستایی منطقه دیزگران، مسیر ریجاب به زرده، مسیر خمارتاش به چهارده جفته و زیرگذر برف‌آباد به زمین زده شد. 

اعتبار این طرح‌ها در پی درخواست نماینده شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو و دستور رئیس جمهور و توسط سازمان راهداری طی پنج تفاهم‌نامه به مبلغ ۷هزار میلیارد ریال منعقد شد که تا کنون ۷۰ درصد این تفاهمنامه‌ها به بهره‌برداری رسیده و ۳۰ درصد باقی‌مانده نیز تا پایان فصل کاری سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1323748

مهمترین اخبار ایران و جهان: