نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 13:03

مرحله استانی کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود

اردبیل- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل برگزار می‌شود.

علی واحد در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این کنگره در بخش‌های عمومی شعر دفاع مقدس و مقاومت ویژه شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

وی دفاع مقدس و شعر مقاومت بین المللی اسلامی را از دیگر محورهای بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل اعلام و خاطرنشان کرد: شعر دفاع مقدس، ولایت محوری و جهاد تبیین با محتوای پرچم، ایمان و امید، ایران قوی، هویت ملی، محرومیت زدایی، حرکت‌های جهادی و … در این کنگره مدنظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: شعر دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان، شعر دفاع مقدس و مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و روحانیون شهید، شعر دفاع مقدس دانشجو و دانش آموز، طنز در شعر دفاع مقدس و دفاع مقدس و سرود و ترانه از دیگر محورهای بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل است.

واحد با اشاره به انتشار فراخوان مرحله استانی این کنگره در اردبیل بیان کرد: علاقمندان به شرکت در بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری به آدرس دبیرخانه واقع در بزرگراه شهید شاپور برزگر، ابتدای شهرک نادری، ضلع غربی شورابیل موزه دفاع مقدس استان اردبیل ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی از طریق فضای مجازی باید تنها به صورت فایل word و از طریق پیام رسان ایتا ارسال شود، تصریح کرد: شماره ثابت ایتا در فضای مجازی ۰۹۱۴۴۵۶۶۹۸۲ آماده دریافت فایل‌های شرکت کنندگان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419604

مهمترین اخبار ایران و جهان: