نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 15:59

یک چهارم ورزشکاران المپیکی کشور مازندرانی هستند

ساری- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به این که یک چهارم ورزشکاران المپیکی کشور از این استان هستند، خواستار توجه ویژه به ورزش استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه، اظهار داشت: یک‌چهارم المپیکی‌های کشور در این استان هستند و جوانان قهرمان و شهدای زیادی در این استان هستند و باید توجه ویژه به ورزش استان مازندران شود.

وی توجه ویژه به تجربیات پیشکسوتان را لازم دانست و افزود: ما باید کانون پیشکسوتان ورزش را تشکیل دهیم تا آنها با تجربیات خودشان به ورزش کمک کنند.

رجبی با بیان اینکه هر چه در توان دارید باید کمک کنید، افزود: همه پرسنل این اداره کل، یک مدیرکل هستند و باید همه باهم تلاش کنیم تا حق ورزش مازندران را بهتر بگیریم.

رجبی افزود: پروژه‌های نیمه کاره در استان زیاد و بودجه وزارت هم محدود است از این رو باید ستاد خیرین را در شهرهای مختلف استان راه بیندازیم.

وی با بیان اینکه شعار ما کار و کار و کار کردن است، ادامه داد: ما باید قهرمانی و پهلوانی را افزایش دهیم. اگر پهلوانی نباشد قهرمانی هم شاید شکل نگیرد.

رجبی از توجه ویژه به حوزه همگانی گفت و بیان داشت: در حوزه ورزش همگانی باید با شهرداری‌ها تعامل بیشتری صورت گیرد تا برای ترویج ورزش همگانی در استان تلاش کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار همدلی شد و گفت: هیچ‌کسی رو به روی هم نباید قرار گیرد و باید در کنار هم برای پیشرفت ورزش تلاش کنیم زیرا مازندران به همدلی وفاق و صداقت احتیاج دارد و برای همین همه باید تلاش کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1421848

مهمترین اخبار ایران و جهان: