نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 13:37

از نظر وزارت ورزش «پریچهره» مسئول جودو است/ ژیمناستیک تعلیق نشده

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: از نظر ما همچنان پریچهره سرپرست فدراسیون جودوست چرا که روند اداری بازگشت میراسماعیلی انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پولادگر در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی - محلی که امروز سه شنبه برگزار شد، در مورد انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: برای هاشمی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی به سوالی در مورد ادامه همکاری با او جوابی نداد.

پولادگر همچنین در مورد بازگشت آرش میراسماعیلی به فدراسیون جودو و حمایت اعضای مجمع از او گفت: نمی‌دانم؛ شما از این موضوع خبر دارید من هیچ اطلاعی ندارم. آرش میراسماعیلی روال کار اداری را برای بازگشت به کار طی نکرده و از نظر ما هنوز پریچهره سرپرست فدراسیون جودو است.

وی در مورد حواشی مجمع انتخاباتی بولینگ و بیلیارد گفت: ما یک ماه و نیم از مجمع وقت گرفتیم، اعضای مجمع رأی دادند تا ما مجمع را در نیمه شهریورماه برگزار کنیم. من اطلاعی از درگیری‌های بیرون ندارم.

معاون وزیر ورزش در مورد انتخابات فدراسیون ژیمناستیک و عدم حضور دو نماینده ایران در مسابقات یونیورسیاد عنوان کرد: فدراسیون جهانی ژیمناستیک ایراد گرفته و کمیته ملی المپیک پاسخ آن را داد اما هنوز به ما پاسخی ندادند. عدم حضور نمایندگان ایران در مسابقات یونیورسیاد هم به خاطر یک بحث اداری بود که شرایط حضور در مسابقات را نداشتند. وگرنه فدراسیون جهانی این رشته را تعلیق نکرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1421504

مهمترین اخبار ایران و جهان: