نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 16:04

گشت‌های تأمین امنیت نخیلات در دشتستان اجرا می‌شود

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: به منظور حفظ سرمایه باغداران، گشت‌های تأمین امنیت نخیلات در دشتستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس علی یاری ظهر سه‌شنبه در نشست خبری اظهار داشت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و پاسدار اندیشه‌های یک جامعه هستند و همیشه و در سخت‌ترین شرایط برای اطلاع رسانی سریع و صحیح رخدادها تلاش می‌کنند.

وی در خصوص سوال خبرنگار مهر در مورد جایگاه نیروی انتظامی شهرستان دشتستان در بین شاخص‌های عملکرد به نسبت دیگر نیروی انتظامی شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: استان بوشهر یکی از استان‌های امن کشور است و شهرستان دشتستان در رتبه اول استان است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه هیچ جرم کشف نشده‌ای نداریم تصریح کرد: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر انجام شده و در بحث کشفیات مواد مخدر افزایش ۱۰۰ درصد را داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد سرقت‌های صورت گرفته در شهرستان دشتستان رد مال صورت گرفته است تاکید کرد: این موارد بعد که سرقت و مال را کشف کردیم به مال باخته برگشت داده شده است.

علی‌یاری با اشاره به کشفیات ۱۳۳ درصدی جرایم خشن در شهرستان دشتستان اضافه کرد: بر روی کشف جرایم خشن تمرکز گذاشتیم و برخی از جرایم کشف شده مربوط به سنوات قبل است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در خصوص سوال خبرنگار مهر در مورد اجرای طرح حجاب و عفاف نیروی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در مورد طرح حجاب و عفاف با تاکیداتی که فرمانده انتظامی استان بوشهر چهار طرح ناظر داریم که در طرح ناظر یک برخورد با خودروهای متخلفی است که کشف حجاب می‌کنند و به طور ویژه برخورد می‌کنیم که در این مورد شهرستان دشتستان توانسته رتبه اول را به دست بیاورد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در بحث ناظر ۲، برخورد با مغازه‌های هنجار شکن بود که با ورود میدانی نیروی انتظامی شهرستان و سپاه و بسیج ما هیچ صنف و واحد صنفی در بحث کشف حجاب و عفاف در شهرستان دشتستان نداشته ایم و برخوردهایی که داشتیم در حد تذکر و برخورد اولیه به اتمام رسیده است.

وی در مورد سوال خبرنگار مهر در مورد امنیت نخیلات شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: به زودی در بحث تأمین امنیت نخیلات جلسات دوره‌ای را خواهیم داشت و در کمیسیون عملیات، برای تأمین امنیت نخیلات در سطح شهرستان دشتستان گشت زنی توسط همکاران در حال اجرا است و با صاحبان نخیلات در تعامل و ارتباط هستیم و گشت رضویون با همکاری سپاه جواد الائمه و بسیج دشتستان در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پایان ضمن تبریک مجدد این روز به خبرنگاران اظهار داشت: امید است این قشر وجدان بیدار جامعه در راستای هدایت افکار عمومی و راه پیشرفت و توسعه این مرز و بوم موفق و موید باشند و بیش از پیش تلاش کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1432348

مهمترین اخبار ایران و جهان: