نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 10:55

ربایش فرمانده مقاومتی از سوی تشکیلات خودگردان

منابع فلسطینی گزارش دادند که سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان یکی از فرماندهان گردان جنین را که مدت‌ها تحت پیگرد صهیونیست‌ها بوده، ربوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان «خالد ملایشه» یکی از فرماندهان گردان جنین وابسته به گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را در روستای جبع در جنوب جنین ربوده است.

خالد ملایشه یکی از فرماندهان بارز گروهان‌های قدس ـ گردان جنین که شب گذشته توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در شهرک جبع در جنوب جنین ربوده شد. ملایشه از مدت‌ها پیش تحت تعقیب رژیم صهیونیستی بود.

تمجید وزیر جنگ صهیونیست‌ها از اقدامات تشکیلات خودگردان در جنین

یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اقدامات تشکیلات خودگردان در جنین را به نفع رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اقدامات و فعالیت‌های تشکیلات خودگردان در جنین و دیگر مناطق به منزله مصلحتی امنیتی برای این رژیم است.

ربایش فرمانده مقاومتی از سوی تشکیلات خودگردان

گالانت در گفتگوی تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که هر منطقه‌ای که در کنترل تشکیلات خودگردان نباشد، نیروهای ارتش اسرائیل در هر زمان که لازم باشد، در آن فعالیت خواهند داشت.

بازداشت ۳۴ فلسطینی در کرانه باختری

باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در حملات بامداد و صبح امروز به مناطق مختلف کرانه باختری دست کم ۳۴ فلسطینی را بازداشت کردند.

در جریان یورش اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری، درگیری‌های شدیدی هم بین آن‌ها و مبارزان مقاومت به وقوع پیوست.

منابع محلی گوشه‌ای از درگیری مسلحانه بامداد امروز مبارزان مقاومت فلسطین با صهیونیست‌های متجاوز در شهرک برقین در جنین را منتشر کردند:

منابع محلی همچنین از آتش‌ گرفتن یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک برقه در شمال غرب نابلس بر اثر اصابت کوکتل مولوتف خبر دادند:

منابع عبری زبان بامداد امروز اعلام کردند که مدرسه دینی شهرک صهیونیست‌نشین حومش در جنوب جنین هدف تیراندازی قرار گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1404704

مهمترین اخبار ایران و جهان: