نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 18:21

هیئت با مهدکودک بهتر است یا نه ؟!

چندسالی است که هیئت‌ها با ایجاد مهدکودک و سرگرم‌کردن بچه‌ها علاوه بر اینکه کودکان را با مفاهیم دینی آشنا می‌کنند. شرایط را برای عزاداری خانواده‌ها فراهم می‌کنند. گروه رسانه‌ای «با مامان» در دهه سوم محرم، نشستی را برای نقد و بررسی این مهد‌کودک‌ها در بستر هیئت‌ برگزار خواهد کرد

به گزارش گروه زندگی خبرگزاری فارس، چندسالی است که هیئت‌ها با ایجاد مهدکودک و سرگرم‌کردن بچه‌ها علاوه بر اینکه کودکان را با مفاهیم دینی آشنا می‌کنند. شرایط را برای عزاداری خانواده‌ها فراهم می‌کنند. گروه رسانه‌ای «با مامان» در دهه سوم محرم، نشستی را برای نقد و بررسی این مهد‌کودک‌ها در بستر هیئت‌ برگزار خواهد کرد. نشستی که هم خدمات دهندگان هیئت‌ها در آن حضور خواهند داشت و از چالش‌ها و تجربیات‌شان خواهند گفت. هم مادران می‌توانند نقد و رضایت‌هایشان را از استفاده از مهدکودک در هیئت‌ها بیان کنند و پیشنهادات‌شان را ارائه دهند. 

نشست هم‌اندیشی مادرانه «دُلهَم» که به بررسی چندجانبه حضور زنانه در هیئت و مراسم مذهبی می‌پردازد. با حضور «انسیه خزعلی»معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، «مریم اردبیلی» مشاور امور بانوان شهرداری تهران،  نماینده هیئت رایه‌العباس، هیئت میثاق‌الشهدا، هیئت دانشگاه تهران، هیئت هنر و جمعی از مادران دغدغه‌مند روز جمعه ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۵ در باغ کتاب تهران بخش فروشگاه کتاب برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/ 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432748

مهمترین اخبار ایران و جهان: