نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 15:08

رزمایش ارتش مشت کوبنده ای برابر رجزخوانی عوامل استکبار بود

گرگان- امام جمعه گرگان با اشاره به برگزاری رزمایش باشکوه ارتش در منطقه جنوب شرقی کشور، گفت: این مانور بزرگ نیروهای چهارگانه ارتش مشت کوبنده ای برابر رجزخوانی عوامل استکبار بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: رزمایش اخیر ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جاسک بخشی از توان و قدرت دفاعی ایران را برای دوستان و دشمنان آشکار کرد.

امام جمعه گرگان افزود: این رزمایش که با حضور نیروهای چهارگانه ارتش برگزار شد، مشت محکم و دندان شکن به برخی از رجزخوانی‌های اخیر عوامل رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا در منطقه بود.

وی ادامه داد: این مانور پیام روشنی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی به همراه داشت که اگر کوچک‌ترین خطایی در قبال ایران انجام دهند، تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه و مناطق حساس اسرائیل با پاسخ قاطع نیروهای مسلح ایران روبرو خواهند شد.

نورمفیدی به ۱۷ دی و سالروز دستور و توطئه رضاخان برای کشف حجاب اشاره کرد و گفت: برخلاف تبلیغات کشورهای غربی، آموزه‌های اسلام هیچ گاه مانع رشد و تعالی زنان نیست بلکه سیاست‌های غرب به عنوان سدی محکم برای رشد زنان محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: حجاب نص صریح قرآن است و شاید برخی از زنان بر اثر حرف‌ها و تبلیغات غربی‌ها در ذهن خود اینگونه تصور کنند که حجاب سخن و دستور پروردگار نیست در حالی که به صراحت در قرآن آمده و همه مؤمنان باید حجاب را رعایت کنند.

امام جمعه گرگان به سالروز شهادت میرزا تقی خان امیرکبیر اشاره کرد و گفت: امیر کبیر با وجود دوره مدیریت اندک، اما خدمات پرشماری به برای کشور به همراه داشت.

نورمفیدی گفت: مبارزه با فساد درباریان، تکیه به توانمندی داخلی و انتخاب انسان‌های لایق برای مدیریت کشور از جمله رویکردهای است که در سیاست‌های مدیریتی امیرکبیر مشهود بود.

وی گفت: انتظار است افرادی که در رأس امور هستند، اداره امور و مدیریت را به افراد لایق و شایسته واگذار کنند زیرا مدیریت افراد لایق و توانمند کشور را در برابر در مواقع حساس در برابر تهدیدات ایمن می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 958504

مهمترین اخبار ایران و جهان: