نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 22:25

اثرگذاری مثبت در افتتاح پروژه‌های دهه فجر سمنان لحاظ شود

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه در طرح‌های دهه فجر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باید در اولویت باشد، گفت: اثرگذاری مثبت در افتتاح پروژه‌های دهه فجر لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی در افتتاح پروژه‌های دهه فجر اثرگذاری طرح‌ها را مد نظر قرار دهند، ابراز داشت: می‌بایست برای تعریف طرح به لحاظ افتتاح یا کلنگ زنی سهمی نیز برای خدمات رسانی مناسب به جامعه هدف نیز مدنظر قرار گیرد.

وی بابیان اینکه همانند روال گذشته باید مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان سمنان توسعه متوازن را در همه امور در نظر بگیرند، افزود: این مهم می‌تواند به افزایش امید و نشاط اجتماعی در استان کمک کرده و وحدت هر چه بیشتر را بین گروه‌های مختلف مردمی رقم بزند.

استاندار سمنان بابیان اینکه واحدهای تولیدی افتتاحی در تمامی حوزه‌ها باید حمایت شوند، ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی و نهادها و بانک‌ها مکلف به رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی هستند تا چرخ‌های اقتصاد استان در مدار چرخش به گردش باشد.

هاشمی به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نیز تاکید و تصریح کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال و اثرگذاری کار شرکت‌های دانش بنیان در ارتقا دانش و توسعه فناوری و تکنولوژی با توجه به نیاز روز جامعه می‌طلبد تا مشکلات و موانع موجود بر سر راه آنها نیز برداشت و مسیر توسعه را برای استان سمنان و کشور هموار کنیم.

وی با بیان اینکه موضوع تبصره ۱۶ نیز می‌بایست در استان سمنان به طور جد پیگیری شود، افزود: دستگاه‌های اجرایی می‌بایست پیگیر جذب اعتبارات حوزه خود و همچنین تکمیل طرح‌های نیمه تمام خود باشند تا موجبات ارتقا هر چه بیشتر خدمات رسانی مطلوب را فراهم کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 941392

مهمترین اخبار ایران و جهان: