نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 23:08

نقش وحدت آفرین شهید سلیمانی تبیین شود

شاهرود- امام جمعه شاهرود از تمهیدات برای مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: نقش وحدت آفرین آن شهید عزیز باید تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن بیان اینکه دو سال کرونایی را پشت سر گذاشتیم لذا شایسته است که مراسم سالگرد شهید سلیمانی به خوبی برنامه‌ریزی شود، ابراز کرد: تمهیدات لازم برای مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در شاهرود اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه در دوران کرونایی آن‌طور که باید و شاید برنامه‌های خوبی با حضور مردم برای سردار شهید سلیمانی برگزار نشد، افزود: برنامه‌های مدونی امسال برای این مناسبت مهم، اندیشیده شده است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مردم همچنان در صحنه‌ها حضور دارند و نشان داده‌اند که پشتیبان نظام و ولایت هستند، گفت: تشییع سه شهید گمنام با حضور مردم قدرشناس شاهرود نمونه‌ای از این موضوع در هفته اخیر بود.

امینی با بیان اینکه طی سه ماه گذشته دشمنان علیه وحدت و انسجام مردم هر اقدامی که می‌توانستند کردند، بیان کرد: حضور مردم در صحنه‌ها یک باره تمام این توطئه‌ها را با شکست روبرو کرد.

وی با بیان اینکه تشییع و خاکسپاری این سه شهید که در نقاط مختلف شهر شاهرود برگزار شد، علی رغم سردی هوا، حضور پرشور مردم شهید پرور را در پی داشت، تاکید کرد: مردم بارها نشان داده‌اند که در صحنه‌ها حاضر هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود با بیان اینکه سبک و سیره شهید سلیمانی قابل الگوبرداری است، گفت: این شهید بزرگوار همچنین مدل ویژه‌لی برای تقریب مذاهب شیعه و سنی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 948792

مهمترین اخبار ایران و جهان: